Hva skal dere ha i vogna?

Takk for raske svar :-) Ble så jeg bestilte regntrekk siden den også er fra Emmaljunga :-) Redd for at trekket skal bli for lite eller for stor hvis jeg bestiller en helt annen plass enn Emmaljunga :p

Sitter her å skal bestille vogn på nett, emmaljunga :D Men hva er inkl med vogna? Vet myggnetting er med men enn regntrekk er den også inkl? :-)
Jeg fikk med regntrekk på min emmaljunga :) Kjøpte i Norge høsten 2014

Bestilte nettopp petite cherie dunpose :p venta egentlig at ein annen uten dun skulle komme pp lager, men den med dun var pp tilbud og er jo sikkert masse varmare :p

Vi fikk med en voksi pose når vi bestilte vogn. Men noen som vet om det er noe stor forskjell på de forskjellige? Vår heter city, men skjønner ikke helt forskjell på den og urban for eksempel...

Har termin 16.Mars. Skal bruke lammeskinn og dundyne, har også kjøpt gode ulldresser fra Nøstebarn og Joha som hun kan pakkes inn i :-)

Vi fikk med en voksi pose når vi bestilte vogn. Men noen som vet om det er noe stor forskjell på de forskjellige? Vår heter city, men skjønner ikke helt forskjell på den og urban for eksempel...
Tror forskjellen på City og Urban er at Urban har ull i "madrassen" og dun i resten av posen og City er hele laget av dun?

Tror forskjellen på City og Urban er at Urban har ull i "madrassen" og dun i resten av posen og City er hele laget av dun?

Det stemmer nok ja. Når du sier det, så spurte hun i butikken hva vi ville ha, og jeg sa bare vi ville ha den varmeste. Uten at jeg egentlig vet om det nødvendigvis er best.... o_O

Det stemmer nok ja. Når du sier det, så spurte hun i butikken hva vi ville ha, og jeg sa bare vi ville ha den varmeste. Uten at jeg egentlig vet om det nødvendigvis er best.... o_O
Det er mange som mener at City er litt lunere enn Urban, har jeg lest, hvertfall rundt hodet :)

Det er mange som mener at City er litt lunere enn Urban, har jeg lest, hvertfall rundt hodet :)

Da håper jeg vi har valgt "riktig". Det vil si, folk har jo sikkert forskjellige preferanser. Jeg tenker bare at det er lettere å gjøre det mindre varmt enn det er å gjøre det varmere. Samtidig, så hat jeg jo hørt at overoppheting er mer vanlig enn det motsatte...

Back
Topp