Hva skal dere ha i vogna?

Tussa

Forelsket i forumet
Marslykke 2016
Har fra før en sen-høst baby, så da ble det vinterpose. Men hvordan blir det når man får baby sent i mars? Da er det jo vår.. Skal dere ha dyne, pose, teppe, fleecepose...?

Har fra før en sen-høst baby, så da ble det vinterpose. Men hvordan blir det når man får baby sent i mars? Da er det jo vår.. Skal dere ha dyne, pose, teppe, fleecepose...?
Vi kjøpte like godt en vinterpose tilfelle det er kaldt. Kan kle han tynt hvis det ikke er så kaldt. Når det blir varmere i været bruker vi ullteppe tenker jeg :)

Jeg har en ekstra vinterpose jeg skal bruke (voksipose). Er det varmt så er det ikke verre enn at man åpner posen og legger et tynt pledd over...
Er ikke sikkert det er mye vårvær i mars. Tenker det fremdeles kan være snø ute på den tida.

Vi har Voksi Urban og lammeskinnspose, er vanligvis ganske kaldt her enda i mars. Så blir det dyne eller pledd til bruk når vi skal trille innendørs

Ja det er jo gode poenger :) hva slags pose kjøpte/har dere da? Jeg har fra før en easygrow nature. Fornøyd, men fytti så dyr den var, nesten 2000!

Har kjøpt easygrow grandma. Synes den virker veldig grei. Stor og god. Og dundynen kan tas ut når det blir varmere :)

Vi har en pose som vi kommer til å bruke i begynnelsen om det er kaldt, også går vi over til dyner og tepper etter hvert :) Syns det ofte er veldig kaldt i mars jeg.

Her blir d sen februar eller tidlig mars baby, så vinterpose! Men så kan vi ha snø i mai her:joyful: Hehe :cat:

Ja det er jo gode poenger :) hva slags pose kjøpte/har dere da? Jeg har fra før en easygrow nature. Fornøyd, men fytti så dyr den var, nesten 2000!
Vi har voksi urban. Sjekket gjennomsnittstemperatur i mars, og i følge det jeg fant ligger den på under fem grader, så tenker vi får bruk for den ja..

har termin i slutten av mars, ( går nok kanskje over i april ) så her blir det lammeskinn i bånn, teppe, og dyne også gode klær på mini :)

Har en lammeskinnspose jeg tenkte å bruke. Tipper jeg har med meg et ullteppe under vogna sånn at jeg kan bytte fra pose til teppe hvis vi skal trille innendørs :)

Termin 2 mars,, sist fødte jeg i slutten av februar og da brukte vi vinterpose en troller iglo. Det var deilig og varmt det året,men brukte den en stund uansett. Skulle egentlig bruke den nå også men finner den jaggu ikke så foreløpig har vi tenkt.. Har en sommer/ vår pose easygrow elite, inni den har jeg lagt et lammeskinn og ett tykt ullteppe,også mulig en dyne.baby har så mange deilig,tykke ulldresser også. Men kjenner jeg meg selv rett jøder jeg vel muligens en ny vinterpose ..

Lammeskinnspose, og så lammeskinn + dyne i en overgangsperiode før hun kun sover med tynt ullteppe de varmeste sommerdagene

Sitter her å skal bestille vogn på nett, emmaljunga :D Men hva er inkl med vogna? Vet myggnetting er med men enn regntrekk er den også inkl? :-)

Fikk voksipose til storesøster og har jo å dyne klar, så må rett og slett bare se temperaturen ann... regner med det blir dyne da, ettersom termin ikke er før 23 (gikk over sist, så er jo mye mulig e må det igjen) også bor vi i Arendal, så våren er nok godt igang innen e skal ut å trille :-D

Tror nok ikke Regntrekk er med emmaljunga nei.
Sitter her å skal bestille vogn på nett, emmaljunga :D Men hva er inkl med vogna? Vet myggnetting er med men enn regntrekk er den også inkl? :-)
Vi fikk regntrekk inkludert, men vi kjøpte en "pakke" da vi kjøpte vogna på salg i Sverige :) Vet man får kjøpt sånne utstyrspakker i Norge også! Tror ikke det koster mye å kjøpe utenom :)

Back
Topp