Hva skal dere ha i vogna?

Lammeskinn, dyne / eventuelt teppe. Tror nok at vogna sitt vann/vind trekk kommer til å være på mesteparten av tiden er borte uansett, da det er mye vær her :)

De små liker jo og ha det varmt den første tiden så dyne,og pledd over dyna. og passelig klær for været og temp ute :)

Jeg er ikke sikker, men tror jeg har nok å velge mellom. Har lammeskinn, flere tepper/pledd å velge mellom, dun dyne, babynest og vognpose som en kan bytte lokk ut i fra sesong...så finner nok ut av det vil jeg tro ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det var lurt !!!! :D med babynest altså! Lurer joggu på om jeg ikke skal gjøre det samme :p

Har veldig god erfaring med det fra sist begge mine andre har likt det trangt, og vogna ble alt for stor og skummel uten bsbynest pluss at det er bare å flytte oppi senga/vogga uten at babyen våkner på kvelden, fordi det fortsatt er varmt og trygt og ikke store forandringen

Nå når han kommer blir det nok dyne/teppe og lammeskinn i bunn. Til høsten har jeg kjøpt voksipose - selvom risarosa posen hadde vært absolutte drømmen ;-)

Saueskinn nederst, en hjemmelaga fleecepose med sommerdyne i, og helseteppe over ved behov ;-)

Back
Topp