Hva skal dere ha i vogna?

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Vognpose? Dyne? Pledd?

Anbefalinger til vårbarna?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har dyne og pledd, kjøper nok ikke vognpose før til høsten :)

jeg har vognposer i fra før her,så nå står vognen klar med den tynneste vognposen.Men ser an litt åssen temp. når lille har kommet..har dyne og mamma har strikket så mange fantastiske pledd til vogna så jeg har mye og velge mellom:) Gleder meg:)

Godt spørsmål. Vi har vogndyne, men aner ikke hva som er vanlig....

Lammeskinn, dyne og et pledd. :) Dette er mitt tredje vårbarn. Jeg hadde vel hatt panikk om jeg plutselig skulle hatt nyfødt baby til en annen årstid. :P

Korthåret lammeskinn i bunn. Putetrekk/gulpeklut ved hode, vogndyne og ett lite pledd på toppen:)

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Vi skal ha sommerdyne og pledd dersom det er litt kjølig en dag :) vognpose tror jeg blir til høst/vinter igjen :)

Bruker du dynen som liggeunderlag?
Bagen min er litt stiv i bunnen og er litt usikker om den er myk nok. :-)

Vi skal ha vognpose i vognen vår.
Har bestilt denne som vi skal hente på lørdag:love017

image.jpg

Senhøst, vinter og tidlig vår:

Madrass med laken på

Lammeskinnspose

Ullpledd

Sen vår og tidlig høst:

Madrass med laken

Lammeskinn

Dyne

Sommer:

Madrass med laken

Lammeskinn

Tynt teppe (eventuelt dyne)

Jeg har liggende alt til vogna (dyne,vognpose,lammeskinn), men tipper at det blir dyne og pledd. Eventuellt lammeskinn. Er litt vanskelig her, det kan fort være både vinter å vår/sommer i mai :P

Vi skal ha vognpose i vognen vår.
Har bestilt denne som vi skal hente på lørdag:love017

Vis vedlegget 56741

Dette er RisaRosa sant? :-) Ønsker meg den, men ble litt dyrt for oss nå! Du blir sikkert strålende fornøyd med den :-D

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

Ååååå, den der er så fin !!!! Har så lyst på, men de er vel ganske dyre?

Sent from my iPad using BV F
Den koster 2999,- og er litt dyrere enn standard posene kanskje. Men jeg føler de er SÅ verdt det!
Posene er håndlaget her i Norge.
De er av beste kvalitet av ull og fløyel, og inni er det en dundyne som kan tas ut og vaskes.
Det jeg også liker med denne posen er at den passer til alle årstider. Dynen kan tas ut på sommeren feks, og da ligger baby kun i fløyel og ull. Kjempe praktisk:)

Dette er RisaRosa sant? :) Ønsker meg den, men ble litt dyrt for oss nå! Du blir sikkert strålende fornøyd med den :-D

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app
Ja den er fra risarosa:)
Har falt helt pladask for denne, og tror og håper at vi blir fornøyd med den.

Den koster 2999,- og er litt dyrere enn standard posene kanskje. Men jeg føler de er SÅ verdt det!
Posene er håndlaget her i Norge.
De er av beste kvalitet av ull og fløyel, og inni er det en dundyne som kan tas ut og vaskes.
Det jeg også liker med denne posen er at den passer til alle årstider. Dynen kan tas ut på sommeren feks, og da ligger baby kun i fløyel og ull. Kjempe praktisk:)

Den er helt nydelig!!!:-) hadde j hatt råd hadde j ikke tvilt engang men nå ble det endel andre utgifter....:-/ men ei venninne ska prøve å sy en lignende en så spent på det:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Den er helt nydelig!!!:) hadde j hatt råd hadde j ikke tvilt engang men nå ble det endel andre utgifter....:-/ men ei venninne ska prøve å sy en lignende en så spent på det:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile
Så gøy:)
Skulle ønske jeg var litt kreativ, da skulle jeg gjerne prøvd å lage en slik...:)

Back
Topp