Hva skal dere gi

tingeling1

Forumet er livet
til de små til jul? Litt usikker på hva vi skal gi Nora... Tuva skal nok få dukkehus. Mulig vi gir sånn lekekjøkken som Tjukka har, men fortsatt litt usikker....hun trenger snart nytt bilsete og, men litt kjedelig å gi til jul på en måte....

Vet ikke enda [&:] *gruble*

har ikke peiling.. vanskelig når hun ikke trenger noe spesielt.

vi har lett etter sånn cdspiller med microfon nå siden bursdagen.. så håper forsatt på å finne det.

ellers vet jeg ikke.

Bilgarasje, bilstol skal han snart få men det blir ikkje til jul. Elles litt usikker får sjå kor dyr garasjen blir, jo har jo kjøpt ein sånn lita "datamaskin" til han og[:D][:D]

ORIGINAL: Karsol

Bilgarasje, bilstol skal han snart få men det blir ikkje til jul. Elles litt usikker får sjå kor dyr garasjen blir, jo har jo kjøpt ein sånn lita "datamaskin" til han og[:D][:D]

Skjønner han noe av det??[8|]

Vet ikke helt. Muligens at vi er så "kjipe" og kjøper ny seng. Hun får jo dosen med leker fra andre.
Hun har ønska seg cd-spiller, det ville søstra mi kjøpe.[;)]

Christine: Anna har sånn Fisher-price data. Hun trykker og syns det er veldig spennende da. Så sier hun "Min stav " til A, "Mamma sin stav" til B osv. Kan noen få bokstaver nå.[:)]

hu har akkurat fått nytt ull tøy fra nøstebarn.. så blir ikke den største gava til jul.. men tror vi ender opp med en sånn ficherprice garasje eller noe [;)]

størstejenta ønkser seg bærbar pc ... så vi får se [;)]

Vet ikke enda..... [:)]

Tenkte å kjøpe jentene rattkjelke, men den ideèn stjal besteforeldrene fra meg[8D]

Vi får se, ett eller annet blir det vel[;)]

ORIGINAL: ..christine..

ORIGINAL: Karsol

Skjønner han noe av det??[8|]

Ida fikk i alle fall en "datamaskin" til jul i fjor, og hun har skjønt den hele tiden... Finnes sikkert forskjellige typer, da...

Vi aner forresten ikke hva vi skal kjøpe, men nå får hun jo nytt rom, så da får vi se hva som trengs/ønskes når det nærmer seg...

ORIGINAL: Vand

Vet ikke enda..... [:)]

Tenkte å kjøpe jentene rattkjelke, men den ideèn stjal besteforeldrene fra meg[8D]

Vi får se, ett eller annet blir det vel[;)]

Det skal jeg tipse noen om...[8D] Alltid noen som spør...

Elektrisk tannbørste [:)] hun er så sjalu på våres, så tror hun kommer til å gå fra skaftet.. hehe

oy det var et godt spm.. men det blir vel noe med biler.. eller med biler motiv.. han har fullstendig bil dilla[:D]

aner ikke altså,alt kommer på om vi enda bor i denne ubertrange leiligheten.. Jeg har lyst og kjøpe lekekjøkken, togsett ( sånn som sitter fast i ett " bord" osv. men er så dårlig plass her..

Men men håper jeg finner noe de liker iallfall.. Har tenkt litt på cd spiller,puslespill o.l--får se[;)]

Back
Topp