Hva skal dere gi barna til jul i år ?

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Jeg er helt blank, og føler ikke for å gi leker tror jeg ? Blir så mye av det. Tenker heller kanskje klær og litt ull ? Også Evt babyting til søskena hennes. Er veldig usikker. Evt en tre hjuls sykkel ?
 
Ingen anelse, ikkje at eg har tenkt så masse på det endå. ;) men han skal få ny seng no når han flytter på eget rom, så det blir nok julepresangen (litt tidlig) og så heller ein mindre og gøyere pakke på julafta som faktisk er pakka inn :)
 
Nei, leker har vi nok av. :p Kanskje klær med print av det han interesserer seg for på barnetv? Må nesten se det litt an etter hvert, tenker jeg.
 
Oj, julegaver har ikke fått en halv tanke enda :p Tipper det blir noe hun trenger (typ klær eller utstyr) pluss kanskje en liten ting vi vet hun kommer til å like :)
 
Jeg har bestilt poppe loppane figurer.. To pakker var på tilbud så han får hoved karakterene og ekstra rollene som bilen, pappesken.. Han er så gla i dem.
 
Nå tror jeg vi har bestemt oss for å kjøpe lekekjøkken. Hun elsker å holde på med kroppene og fatene hun har. Tenker det sikkert blir enda mer gøy når hun er større og leker mor og barn med vennene sine :)
 
Vurderer også lekekjøkken. Hun er virkelig i den alderen nå. Sitter og "latespiser" av skje og gaffel og "mater" oss :D
 
Hun får bukkene bruse figurer :) Kanskje noe ny mat til lekekjøkkenet? Er litt usikker :)
 
Kjedelige gaver i år...men han er fortsatt så liten og han får nok av leker og ting fra andre. Til neste år
Tenker jeg at vi må være litt mere nøye. Vi har kjøpt lamper, ting til rommet hans
 
Back
Topp