Hva skal dere gå til..?

Skillz

Gift med forumet
Jordmor eller Gynokolog?
Sist gikk jeg til jordmor, tenke jeg skulle prøve noe annet denne gang.
Hva med dere? :binkybaby
 
når tenker du?? i løpet av svangerkapet liksom?? jm og legen min :)
 
gynekolog? :) jeg trodde det var jordmor og lege som var vanlig å gå til jeg.. jeg gikk annenhver gang til jordmor og lege forrige gang, men har egentlig mest lyst til å bare gå til jordmor denne gang :) i alle fall etterhvert som jeg kommer et stykke ut i svangerskapet, for jeg føler at jm har bedre tid :) men man må vell til legen på første kontroll? :)
 
Jeg skal gå til både jordmor og lege, gjorde det sist gang også. Nå har vi flyttet siden sist, så er ny lege og jordmor. Kommer til å savne min gamle jordmor, hun var bare verdens beste :)
 
Tror kanskje jeg bare skal gå til lege.. Har skiftet fastlege til en dame så tror jeg går til henne.. Jordmoren her er ikke noe serlig..
 
Man kan velge hvem man vil gå til løpet av svangerskapet ja :)
Hos mange gynekologer utfører de ul flere ganger løpet av svangerskapet, hadde ei venninne som trivdes veldig med å gå til gyn.
 
Hvis jeg er gravid(finner ut neste uke) så kommer jeg til å gå til lege og jordmor,annen hver gang. veldig greit syns jeg. Har gjort det før med begge mine svangerskap. Men det spørs nok på hvordan legen er... Man kan jo gå flere ganger til jordmor, hvis man ikke er helt fornøyd med fastlegen sin. Min fastlege han er helt super:)
 
Tror man kan gå til lege også ja ;) som lege og gyn. Istede for jordmor ;)
 
Ja man kan jo droppe jordmor og,hihi..og bare bruke legen. Jeg hadde sett litt an tror jeg:) er gynekologen gratis og da?
 
går nok til begge:) om ikke så blir det ihvertfall jordmor, hun er bare en helt fantastisk dame <3 gleder meg til nye samtaler med ho:)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
Jordmor, lege ved behov :)
 
Kommer til å gå hos JM for det meste og lege innimellom. Mot slutten annenhver. JM sviktet på vannansamling i kroppen sist gang, hadde tømmerstokker til bein og vondt for å puste, men JM fnøs av det og sa det var normalt.... Skal velge ny JM denne gangen!
 
Helt klart Jordmor! Elsker Jordmødre :)) Virker som de tar gravide skikkelig på alvår! :)
 
Ja gravide har gratis gyn også :) hvertfall her ;) gikk til jordmor sist, så vet ikke om hun kan fortell meg noe nytt, så å kunne se fostret hver gang man ska til kontroll frister :)
 
Jordmor og lege tenker jeg. Er første gangen. Har dere noen anbefalinger? :)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
 
Er det første ville jeg ha gått til jordmor og lege :) pga man føler seg trygg :) mn nå som jeg har gjort det en gang før, kunne jeg tenkt å prøve no annet :)
 
Helt klart jordmor :) fastlegen min har tydeligvis et studieår og har ny vikarlege annenhver mnd :(
 
Back
Topp