Hva skal dere bruke på 17mai?

Gleder meg til å trille barnevogn og bruke bunad neste 17.mai[emoji6]

Har bunad, men den passer nok ikke i år. Blir ett eller annet som er behagelig og passer i år:p

Jeg er så i tvil på hva jeg skal ha på. Blir evt en svart kjole jeg har i skapet, eller skjørt og en topp. Skal i konfirmasjon den 13.mai så vurderer å finne noe jeg kan bruke begge dagene, bare bytte topp;)

Satser og krysser alt for at jeg får nordlandsbunaden min sydd ferdig til 17.mai. Må legge den ut da det er noen kg forskjell fra da jeg var konfirmant for 20 år siden og i dag :p

Blir den ikke ferdig får jeg bruke festdrakten jeg kjøpte meg i fjor.

2554dd6801caa8920a50a6a95d009736.jpg

Rogalandsbunad/Frafjord ikke samme farge på vesten min da [emoji4] Elsker å gå i bunad de få gangene den blir brukt [emoji16]

Aner ikke... er jo ingenting som passer etter graviditeten.

Jeg har bunad, men jeg er for tykk for den ;) Tenkte en slags blomstrete kjole :)
Digger denne her, da :D :

kjole.jpg

1 måned før termin. Det blir nok den ene mammakjolen jeg har, langermet svart og kjedelig. Neste år blir det bunad igjen [emoji4]

Har kjøpt meg en fin blå ammekjole fra babybanden! Bunaden kan jeg se lenge etter :p 30 kg siden den passet ja..huff. Hadde uansett ikke brukt den i år da den er umulig å amme i :p

Jeg pleier å bruker bunad, men siden jeg er gravid med termin i juni, blir det en fotsid kjole jeg har i skapet, fra sofies villa :)
684bbd1a66c5d1318d00015620b55dbd.jpg

Last edited:
Ser ut til at det blir samme kjole som i fjor(mangler bare sko) siden jeg ikke orker å strikke ferdig kjolen jeh driver med [emoji23]

Back
Topp