Hva skal dere bruke på 17mai?

Mamma2013

Gift med forumet
Spesielt dere som ikke har bunad? Jeg har så lyst på bunad, men økonomien sier at jeg må vente med det.. Sliter like mye hvert år med å finne noe å ha på meg på 17.mai, så lurer derfor på hva dere skal ha på dere? :)

Jeg har en hvit og blå kjole fra Lindex som jeg skal bruke :) Eneste jeg ser ok ut i etter graviditeten [emoji14]

9ca0a774a971b116a097ef7d0392545d.jpg

Blir nok noe slikt. Evnt en lik kjole, bare med muffins på [emoji7] Bare kjøpe den først gitt

Bunad.

Har aldri vært av de som ønsker meg bunad. Bruker det jeg vil :-p som regel skjørt og bluse eller en kjole jeg liker godt. Tenker som regel ikke på det før dagen før :-p I fjord gikk jeg sånn

IMG_3607.JPG

Vil ha bunad, men litt usikker på om det ikke må bli en av de gamle kjolene som henger i skapet. Bunad er så veldig upraktisk når man ammer :(

Siden jeg er gravid blir det en blå gravidkjole i år[emoji4]

Er så sprekk ferdig da at om jeg ikke ligger på føden så skal jeg bare ta på noe som er behagelig. Kanskje ett knelangt skjørt og en topp :)

Jeg skal jobbe! (Heldigvis) Hater tog og masse folk [emoji23][emoji85] Men senere på dagen blir det sikkert grilling og kos [emoji173] Blir nok å ha på noe komfortabelt [emoji4]

Vet ikke:( Tviler jeg kommer inn i bunaden da jeg er gravid. Har dårlig med penklær. Må nok på shopping.

Jeg skal ha bunad, elsker bunaden min [emoji4]

Back
Topp