Hva skal dere bruke av klær på sykehuset?

Hvor store må disse bokseren man må ha på være da?

Jeg bruker bare hipstere og boxere til vanlig.. Men hvor stor er denne bleia? Og hvor lenge bruker man den??

Men serr, hvor mye ammeinnlegg må man ha? Jeg har ikke begynt å tenke på dette... er det sånn at det fosser ut? Burde man ikke pumpe da? Kjøper der engangs eller vaskbare? Hva koster det ? Og hvorfor må man ha ull??

Kjøp ei pakke først, så ser du hvor mye du trenger. Jeg brukte tynne ullinnlegg utenpå engangs for å holde de varme. Bruker ull for å forebygge brystbetennelse, er veldig utsatt for det når man har melk...

TIPS! Jeg skal ta med noen av sambos halvslitte boxere :D De er store nok til å holde på "bleia" og passer akkurat på hoftene mine ;)

Ellers skal jeg ha med en stor joggebukse og en tynn, litt strammere joggebukse. Hadde bare en diger joggebukse sist, og følte jeg så syyykt shabby når det kom besøk og tok bilder osv... Singletter (veldig greie å dra ned i stedet for opp, ved amming) og noen helt vanlige gensere, hettejakke er jo genialt, både i forhold til komfort og amming ;) Amme-BH og ammeinnlegg skal også være med denne gangen :)

Det blir nok sambos store deilige klær :) eller.. de jeg har kjøpt til han i XL - (sambo er en M/L) bare for å ha noe å svømme i! =) hehe! I hele vinterferien har jeg bodd i joggebuksene og nattbuksene hans :) deilig!

Kjøp ei pakke først, så ser du hvor mye du trenger. Jeg brukte tynne ullinnlegg utenpå engangs for å holde de varme. Bruker ull for å forebygge brystbetennelse, er veldig utsatt for det når man har melk...

Brystbetennelse vil jeg ikke ha! Men skjønner, holde de varme! :) takk for tips!

Joggebukse og vid/sid genser:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Joggebukse/nattbukse og hettejakke/cardigan med singlett og ammebh sikkert.... Kommer nok til å ha med ei vanlig bukse og (gravid dongeri) for å ha når jeg får besøk og slikt... Trenger å freshe meg opp litt :)

Var innom Cubus i dag :) der hadde de mye som passet ypperlig som "fødetøy" :) men de haremsbuksene , er dem ikke litt tyne å sånn at man da fort ser vist man har "bleie" på seg?

Løse, myke bukser og vide ammetopper er greit å ha med på sykehuset. Hvis du blir sydd er det greit å ha noe romslig som ikke gnager. Ammeinnlegg er greit å ha med seg og jeg brukte ullinnlegg utenpå sist gang når jeg var utendørs selv om det var sommer. Fort gjort å pådra seg brystbetennelse

Back
Topp