Hva skal de små ha på?

Io

Elsker forumet
Lukk øynene og se for deg desemberbabyen med klær på. Hva er det første antrekket du kommer på?

(For noen blir det kanskje en kjønns-spådom også)

6c2330dbe6e79328e1837c466604b656

Drømme om detta settet <3
Passe perfekt at det er i ull og :-D

Last edited:
Å! Det var pent!

Jeg så også for meg et hvitt sett: Hjemmestrikket, med ensfarget fanamønster.

Har ei fra før i des, sa hadde eg bestilt hjem strikket hente sett pakket kjempe fine bomull klær, tenkte siden de var så varmt inne men der tog eg grusomt feil! Måtte pakke henne inn i ull fra topp til tå med ullsokker under dynen i tillegg til alt de andre.

• Liker
Reactions: Io
Hehe.., litt flaut, men her er hentesett strikket ferdig lenge før jeg ble gravid. Har ventet så lenge på spiren, og har holdt håpet oppe med å strikke:-) Langermet omslagsbody i ull/silke, samt omslagsjakke, bukse, lue, laaaange sokker, samt Nøstebarnpledd. Dette skal med på sykehuset. Er snart ferdig med et tykt og godt vinterpledd også:-)

Det blir en deilig ullbaby, Hermine!

Skolejenta mi bruker fortsatt strikketeppet hun fikk til fødselen.

Hvilke farger bruker du?

Det blir en deilig ullbaby, Hermine!

Skolejenta mi bruker fortsatt strikketeppet hun fikk til fødselen.

Hvilke farger bruker du?

Ja, dette blir en ullbaby:-) Jeg har strikket en del i hvitt, men også mosegrønt, lysegult, lysegrått og sandfarget. Bruker disse fargene litt om hverandre. Har holdt meg til kjønnsnøytralt foreløpig, men gleder meg til å få vite kjønn etter hvert:-) Da blir det innkjøp av nye farger!

Koselig å høre at jenta di fremdeles bruker teppet:-)

Tror jeg må ta noen tips fra deg, strikkekurven min er nesten bare naturhvit. Kanskje fanadressen må ha detaljer I mosegrønt og sand.

Tror jeg må ta noen tips fra deg, strikkekurven min er nesten bare naturhvit. Kanskje fanadressen må ha detaljer I mosegrønt og sand.

Det er jo veldig nøytrale og delikate farger, og de passer fint sammen:-) Mosegrønn og sand tror jeg blir veldig fint! Lysegult med grått er også nydelig. Jeg elsker knapper, og pleier ofte å bruke forskjellige knapper på babytøy. Ulike farger og former sammen er artig, barnlig og fint. Blir så glad av fine knapper:-)

Ullundertøy, alltid! Bodyer med sidefeste gjort dette to ganger før til samme tidspunkt. Sparkedress i myk ull er supert!

Blir nok ett deilig hentesett strikket fra mamma denne gang også ❤

Mamma holder på å strikke bukse og jakke til den lille , så blir nok det og ull body :)

Back
Topp