Hva skal de ha på?

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Nå syns jeg det er vanskelig å kle på. 2 grader på morgenen og 12 på dagen. :p

Ull? ikke ull? I dag hadde jeg på ullstrømpebukse og bomullbody. I morgen planlegger jeg ullbody og bomullstrømpebukse. :rolleyes:
Får ikke helt bestemt meg.

Fikk dratt å kjøpt mer ull, vinterdress og vinterstøvler i dag. (Mao nesten blakk! Haha)

Hvor kaldt skal det være før du tar på vinterstøvler?
 
Jeg synes også det er veldig vanskelig nå :confused:

Har ikke begynt med ull ennå (varm type han her), men i dag tok jeg frem dressen (den er til høst/vår og ikke veldig tykk, men ikke bare skall heller) og hadde strømpebukse, body og genser og bukse i bomull under. Perfekt i de seks gradene da vi dro hjemmefra, litt varmt da vi dro hjem igjen i 12 grader. Skulle nok ha tatt av bukse og genser da. Hadde lue, votter (superpoppis :sour: ) og tjukke ullsokker også, må nok investere i noe mer på skofronten etterhvert, men veldig usikker på om jeg skal kjøpe vintersko eller mer sånne fotposetyper ettersom han ikke går ennå... :wacky: Tror jeg bare må se an!
 
I dag var det 1 grad på morgenen. Da hadde hun ullbody, bomullsstrømpebukse, en tynn ullbukse over og tynne ullsokker. Name it softshelldress over det. Vet ikke hva hun hadde på henne i barnehagen da. Hun har både tynn dress, softshelldress, overtrekksbukse og jakke der.. Vi har jo nesten ikke klær til henne hjemme.. haha.

Bruker bare ull til henne nå oventil i alle fall.
 
Jeg synes også det er veldig vanskelig nå :confused:

Har ikke begynt med ull ennå (varm type han her), men i dag tok jeg frem dressen (den er til høst/vår og ikke veldig tykk, men ikke bare skall heller) og hadde strømpebukse, body og genser og bukse i bomull under. Perfekt i de seks gradene da vi dro hjemmefra, litt varmt da vi dro hjem igjen i 12 grader. Skulle nok ha tatt av bukse og genser da. Hadde lue, votter (superpoppis :sour: ) og tjukke ullsokker også, må nok investere i noe mer på skofronten etterhvert, men veldig usikker på om jeg skal kjøpe vintersko eller mer sånne fotposetyper ettersom han ikke går ennå... :wacky: Tror jeg bare må se an!
Hvis du skal kjøpe sko må jeg bare skryte litt av superfit. De er så myke og gode. Veldig fine nybegynnersko. Bruker "joggesko" gore-tex nå og kjøpte disse i dag på xxl:
a9ebc0276c7d6fe49e20378489a30626
 
Det var rimfrost her i morges også, så jeg dro på tykk fleecedress utenpå body og strømpebukse i bomull. Brukte en lue i tynt vindstoff nesten hele dagen, til hun selv fikk nok og rev den av.:p Vintersko tror jeg ikke jeg kommer til å bruke før snøen kommer, det blir så stivt å gå i. Men mulig jeg ombestemmer meg om hun skulle bli veldig kald på bena før den tid da. Ellers kjenner jeg på henne hele tiden egentlig, og tar av og på jakker og tykke gensere etter hvor varm hun kjennes. Været og temperaturen veksler raskt her.
 
Bruker tynt ull undertøy eller ullstrømpebukser under nå, og ullribb bukser og genser/cardigan eller en tynn ulldress over. Mi blir fort klam og kald av bomull, så ull er gull :) Greit med flere lag, så kan de heller kle av hvis det blir varmere utover dagen. I barnehagen har hun fleecedress som hun sover i vogna med + ullteppe.
 
Back
Topp