Hva skal bebisene hete?

Melliott

Elsker forumet
Hei!

Hva skal bebisene i magen hete da, jenter? [:D]

Vår gutt heter Liam Alexander [:)] Alexander etter pappan sin, og Liam fordi jeg er halvt engelsk og vi ville ha et engelsktalende navn [:)]

Liker dere det?

Må bare si at d navnet va KJEMPE fint![:D]
Men æ hold nok desverre navnet t lille pia mi hemmeli enda ei stund tell, e ikkje mange i Norge som hete d, vil ikkje bli kopiert[;)]

har ei jente som heter Esra Nur og truuuuuuur gutten skal få navnet Atakan....[:)]

jeg ska ha tvillinger:)
får jente og gutt:)
så vi har bestemt navnene Caroline og Christoffer:)

Julian, Mateus, Jonas, Niclas, Jesper alle med Alexander... Har en gutt på 2 1/2 som heter Marcus Christopher... Vanskelig med navn. Greier ikke å bestemme oss før han er her. Med Marcus Christopher hadde vi mange forslag, men det ble ingen av dem når vi fikk se han...

Ja jeg liker navnet [:D]

Gutten vår skal også hete Liam [:D] mannen min heter William og siden Liam er en annen form for William var det fint [:D] Mellomnavnet blir muligens Emíl (trykk på I en) men mannen syns ikke vi skal ha mellomnavn så det diskuteres[8D]

Alina 

Tror det kommer en liten Jonathan her [:D][;)]

blir enten mari eller emma.... [:)] 

Til nå har hun hett Maiken, men har ombestemt meg så tror det blir en Emma![:)]

Vi venter på lille Lineah Michelle
[:)][:)]

Lille snuppa vår skal hete Sandra

Vi har ikke bestemt oss, men har 4 favoritter.. Nora, Malin, Hannah og Mia.. Blir nok ikke bestemt før hun kommer ut og vi får se hva som passer.. [:)]

ORIGINAL: A.Msinmamma

Til nå har hun hett Maiken, men har ombestemt meg så tror det blir en Emma![:)]

næh, Maiken som er sååå fint:-)  .. dattera vår på 6 år heter det som du ser litt lenger ned:-)   HIHI...
men emma er jo et hærlig navn det også:-) dattera til veninna mi heter det..  emma sofie:-)

Mannen har bestemt seg for Victoria:)

Back
Topp