Hva skal barnet hete? =)

guttenavnet har jeg klart. Sander Eliah
Jentenavn var verre. jeg liker Elena veldig godt men ikke noe bestemt enda. skal være to navn

Vi vet ikke enda... har heller ikke diskutert det så veldig mye... venter til etter UL for å se hva det blir....

Oh GÅDD, jeg gleder meg til alle de hemmelige navnene ikke er hemmelige lenger=)

Her er jentenavn bestemt, og jeg tror jeg har fått han med på guttenavn og:) Guttenavnet er det ca 4 stk i Norge som har, så spennende og se om det er fler i februar;)

Men jeg tror det blir jente:)

malin om det blir jente (den er vi heilt sikker på)
og så joakim eller andreas om det blir gutt,- men guttenavna er vi ikkje heilt sikker på enda....:)

masse fine navn! =) vi har tenkt mye på at vi ikke vil ha av de vanligste navnene, men det er jo ikke så lett.. på gutt har det "alltid" vært julian (ellers kanskje adrian og benjamin, men på jente syns jeg det er vanskelig. vi har nathalie, yvonne og thea. skal ikke vite kjønn, og uansett blir det jo ikke avgjort før vi ser den lille og ser hvem det er. =)

Jeg tror det blir en jente og har et navn klart men det er hemmelig for det er 0, 1, 2 eller 3 i norge som heter det [;)]
Guttenavn har vi ikke peiling på!!

vi har ikke snakka sammen om det ennå...jeg har lufta emnet, men det er ikke så stor respons...men jeg har jo laga meg en egen liste med navn...Dennis, Jonas, Tuva eller Oda....men jeg har ikke noe MÅ HA navn som med de to andre....så vi får se etterhvert... 

Lucas om det blir gutt og Mathilde om det blir jente:)

ORIGINAL: Krander

Lucas om det blir gutt og Mathilde om det blir jente:)

Flotte navn!! :-)

hehe nå som du sier det skjønner jeg det... men det navnet kommer fra en såpeserie som er kjent i hjemlandet.
ORIGINAL: sirali

ORIGINAL: Latina20

jeg venter ei jente... både jeg og faren er latin amerikansk og bestemte oss for å ha en spansk navn..
så valget er mellom Analia, Mariana, Esmeralda, Casandra eller Melissa

Hvis jeg var dere tror jeg ikke jeg ville tatt Analia. Det klinger fint, men kan fort bli litt negative tolkninger av 4 første bokstavene. [;)]
Dere har jo 4 andre super søta navn å ta av i alle fall. [:D]

egentlig jeg tenker på de navnene nå, men har noen av dere tenkt at kanskje dere forandrer mening når dere ser barnets ansikt?
av og til så føler jeg at jeg må se ansiktet hennes og da ser jeg hva slags navn hun passer til.. jeg vet ikke om jeg er den eneste som føler det slik...

vi vet ikke kjønnet til barnet enda [8|]men skal til ultralyd neste mnd så håper da finner vi det ut. men vi ønsker oss en jente siden han har to gutter fra før og jeg har en gutt fra før og helse huset bobler av testastaron ønsker mewg mest jente[;)] men vi elsker guttene våre så gutt kan det bli og...
ja det med navn.
gutt: jonathan, mathias
jente: melinda, celina
våres gutta heter: joachim ,christian, jonas

Er nok litt tidlig med navn enda for vår del. Først må vi nok komme oss nærmere jul før vi bestemmer oss. Men jenta vår heter Aurora Alise:), så vi synes jo selvsagt at Aurora er et fint navn da :)

Jeg har jentenavn klart.. Det har jeg hatt lenge, om det blir jente skal hun bli oppkalt eller oldemoren som uten tvil er det største forbildet mitt her i verden:P Men det er jo ikke 100% sikkert da, har jo andre navn i ermet.. Barnefar sitter bare å sier "nei", "nei" og "nei" til alle mine forslag, så jeg begynner å bli lei..
Finner INGEN guttenavn som jeg liker, veldig frustrerende.. De få forslagene jeg har kommet med er har sterkt imot.. Så jeg håper på ei jente, men siden vi ikke har noen guttenavn blir det helt sikkert gutt:p

Et navn blir det jo alltid selv om det ikke er klart akkurat nå!! :-)

Jeg synes det er mange navn som er fine, jeg....

Hedda, martine, jonas, brage, vilde, vetle, trym, torjus, torben, torje, carmen, silas, regine, regina....jah:-) Hihi:-)[;)]

Brage, Bente, Monika, Noah, Mathilde... maaaange å velge mellom egentlig..

Back
Topp