Hva skal barnet hete?

*_tingeling_*

Glad i forumet
Det er vanvittig vanskelig å finne navn!!! Jeg begyner å rive meg i håret snart! Samboeren min ønsker Linea og jeg syns det er kjempe fint, men jeg faller meg ikke helt til ro med det... Jeg er veldig usikkker! Jeg har lyst på et navn som er sjeldent, fint og vakkert og at det kan forstås på engelsk. 

Hvordan er det med dere? Har dere bestemt dere eller er dere usikker som meg?

Her er det HELT umulig!!!

Vi sliter også. Jeg tror at vi får en gutt og vi finner ikke engang ETT navn. Men men...fortsatt 3 måneder på oss[:)][&:][;)]

Jeg er 100% bestemt!!! Jeg elsker å planlegge ting, så det har jeg gjort for lenge siden!!

Jente : Emma Marie ( emma etter hans bestemor, og marie etter min oldemor)¨

Gutt : Theodor ( Bare forelsket meg i det!! )

Det er mange som har som meg ser jeg. Men det kommer vel etter hvert! Jeg er også en person som liker å planlegge, men denne gangen er det ekstra vanskelig. Tre mnd igjen da 

Jeg liker Tora, Lea, Maria, Thea (oppbrukt av en kompis), Oliver, Eirik og Ask

Mest lyst på Tora eller Ask, men har nok en jobb å gjøre i forhold til gubben, da, ja...

Liker mange flere, men de har han avvist for lenge siden... De over er nye forslag som han ikke har rukket å stryke ut ennå[:D]

vi krangler om navn vi da. han vil ha truls og det liker ikke jeg. jeg vil ha phillip. har legen tatt feil vil jeg ha lilliane og han vil ha sandre helen. uff at navn skal være så vankelig da...... hehehehe[;)]

Vi har igrunn bestemt oss for navn...godt å slippe å tenke på det i siste liten..blir det jente ,blir hun oppkallt etter min tipp oldemor.. (Othilie).. blir det gutt blir det enten theo eller karelius...vil ha navn som skiller seg litt ut..ikke som man kan høre på hvert gatehjørne... [;)]

ORIGINAL: Tiden flyr!

Jeg liker Tora, Lea, Maria, Thea (oppbrukt av en kompis), Oliver, Eirik og Ask

Mest lyst på Tora eller Ask, men har nok en jobb å gjøre i forhold til gubben, da, ja...

Liker mange flere, men de har han avvist for lenge siden... De over er nye forslag som han ikke har rukket å stryke ut ennå[:D]

Tror du bare får bruk for jentenavnene[:D]

Jeg begynner å få en følelse av det, jeg også!! Ikke noe utprega guttemage, nei[:D] Og jeg så en knallfin body som jeg egentlig har sikla på i flere uker... Og den er i tillegg rosa!!! Jeg tror faktisk jeg skal kjøpe den i dag, og heller gi den bort hvis det skulle vise seg å være gutt[:D]

Tror baby'n skal hete No Name. For så nærme å finne navn er vi...[:D][&:][:)]

Superhemmelig her! INGEN skal få vite navnet før babyen er kommet! hihi![:D]

Jeg har bestemt meg. han ska hette Michael. Skal uttales maikel [:)]

Jeg synes Eila og Erle er utrolig fine jente navn,og guttenavn så liker jeg Gabriel og Brage. Mannen min har ikke sagt så mye,men han har heller ikke jublet over forslagene. [;)]
Vi har lik smak når det gjelder så mye annet,så jeg tror nok vi finner ett navn som begge liker til slutt. Det er jo ennå igjen litt tid da forhåpentligvis [8|]

Back
Topp