Hva skal barnet hete?

villter

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Hva har dere kommet frem tiĺ? Eller hvilke står dere mellom? Vi trenger ideer [emoji1] Vi får gutt, men vil gjerne høre jente navnene også?

Noen vi har på listen er:

Mio
Mikkel
Sigurd
Viljar

Last edited:
Vi har bestemt oss, men velger å holde det så hemmelig vi kan (min mor vet det, det begrenser hemmeligholdet noe).

Her sto vi mellom to navn, Isak eller Odin.
Vi valgte å la våre to barn velge en av disse to navnene. Så det blir Odin:happy: Vis vi hadde ventet jente så hadde det blitt Tiril:happy:

Jeg og ungene har et, men det er ikke avgjort før Skatten er født. Men regner vi står sterkt i mot BF :D Siden 3 åringen er bestemt, og flere av de andre barna :D

Vi er en smule i villrede, og her går mageboeren bare under kallenavnet lille Dings. :p

Vil ikke skrive hvilket navn vi valgte annet enn inne på skjult forum, men vi brukte en time på veien hjem fra ultralyden på å finne navn, og er veldig fornøyd med valget :) ❤️

Gjorde det sånn med første også, da valgte vi vel navnet noen dager etter ultralyden. Er så koselig når babyen i magen har navn, vi synes vi blir mer knytta til henne og kaller henne navnet, og det gjør storesøster på 3 også. Sier «***** skal få leke med duploen min mamma» og sånne ting :)❤️

Har 2-3 navn på lista, ønsker ikke å dele. Syns det er veldig vanskelig å velge, til nå kaller vi han bare han, eller babyen[emoji1]

Back
Topp