Hva skal barnet hete

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
En form av Alexander hvis det blir gutt i allefall. Mulig med dobbelnavn:)

Vi har navnene ganske klar.
Vi skal ha mellom navn. Dem er ikke heelt i boks enda. Men fornavnene er vi ganske sikker. Gutt blir garantert oskar. Jente tenker vi Astrid.

vi har faktisk begge navnene klare :D Julie om det blir jente (det hade vi klart rett etter jeg fødte første) og om det blir gutt tror jeg det blir William :)

Last edited:
Håkon om det blir gutt, og Agnes om det blir jente. Tror jeg ;)

Vi vet mellomnavnene, men ikke bestemt fornavnene enda. Har en liten liste, som stadig blir lengre. Vil vente å se, for jeg er helt klar på at vi aldri skal ha et navnetopp navn. Ikke fra i år eller fra fem år tilbake i tid. Forrige gang gikk vi nesten på en smell. Om det ble jente skulle hun hete Anna. Nå skal jo alle hete det pga en Disney film.. Trendnavn fra utlandet vil vi heller ikke ha. Kommende storebrødrene har tradisjonelle nordiske navn etter slekt. Så må passe med de :-)

Har guttenavn klart. Men allerede brukt favoritt navnet til jenten min:) men har et på lur om mannen godkjenner:)

Sist skulle gutten hete Trym, fikk jente som fikk navnet Mari etter min mamma :)

Tror vi går for Trym denne gangen også, men jentenavn vet vi ikke enda.

Min mamma vil at hun skal hete Fernanda om det blir jente.. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.. Ikke et navn som passer oss føler jeg:p

Om det blir jente skal hun hele Elena Michelle. om det blir gutt så aner vi ikke.. har to gutter fra før som heter Felix Leander og Liam Augustus så det å finne et guttenavn til som begge liker viser seg å være vanskelig

Aner ikke, men skriver ned navn etterhvert som jeg kommer på noen jeg liker:)

Back
Topp