Hva skal barnet hete

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Vill ikke dele navnene som fortsatt er aktuelle, for vill ha navn så få andre heter. Men kan nevne noen favoritter mannen har nektet :(
Jente: Aster, Hildur, Elfrida,
Gutt: Artur, Alf, Thorval

Her har vi jentenavnet klart, men flere alternativ til guttenavn. Regner det blir lettere å bli enige når vi vet hvilket kjønn det blir og kan snakke mer om navn da :)

Ikke ett tema som har vært oppe til diskusjon ennå .

Iben og Lykke er høyt oppe på lista her og :)

2 av mine favoritter også :) Guttenavn har vi bestemt oss for(og vi tror det er gutt), jente er vi egentlig også enige om, bare usikker på om navnet er litt for spesielt og uvanlig.

Mikkel hvis det er gutt, og så har vi tenkt på Iben, Lykke eller Lærke dersom det er en pige :)

Lykke hadde jeg også lyst på, men en av mine nærmeste venninner har brukt det på sin datter :( Er et kjempefint navn! De andre også forresten ;)

Blir det gutt skal vi kalle han opp etter min morfar, så da blir det Oscar :) Jentenavn er vi ikke helt enige om, men jeg syns Amelia er nydelig!

Vi er nå nede i 7 jentenavn og 9 guttenavn som begge syns er fine.
Ble overrasket over at vi faktisk likte noen av de samme navnene, hadde nesten ikke trodd det :)

Jentenavn vi har tenkt på: Evelina, Tuva, Tiril, Leona, Sofie/a, Lilly, Johanne/a.
Guttenavn: Jacob, Jonathan, Elias, Lucas, Oliver, Matheo, William, Mathias.

Noen av de er dessverre toppliste-navn for tiden, det er det eneste som er litt dumt..

Back
Topp