Hva skal barnet hete

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Vi har flere navn vi liker, og er ikke i nærheten av å bli enige enda :p
Heldigvis har vi goood tid :D

Her blir det som sist, bli enige om et par alternativer, å når baby kommer bestemmer vi hva som passer ;) Sist hadde vi to jentenavn, å når hun lå på brystet mitt så sa både jeg og samboer det samme navnet... Var bare henne :)

Aner ikke.

Her blir det nok som sist. Jeg lager en liste på alle mulige tenkbare navn jeg finner, tror det va rundt 60 navn sist, og han velger ut 5-10 navn fra de+ ev legger til noe som han savner.
Etter det "prøver" vi de navnene litt og litt til vi finner ut hvilket vi liker best :)
Men man må jo ha backup i tilfelle navnet ikke passer når babyen er ute :P

Her blir det nok som sist. Jeg lager en liste på alle mulige tenkbare navn jeg finner, tror det va rundt 60 navn sist, og han velger ut 5-10 navn fra de+ ev legger til noe som han savner.
Etter det "prøver" vi de navnene litt og litt til vi finner ut hvilket vi liker best :)
Men man må jo ha backup i tilfelle navnet ikke passer når babyen er ute :P
Samme gjorde vi forrige gang også :) må liksom se hvem det er som skjuler seg inni der før vi bestemmer navn, men likte å ha alternativer da :) håper det blir det samme denne gangen :)

Kommer ikke til enighet. Mannen har foreslått mange utenlandske og uvanlige navn, men jeg syns at siden vi er 3-språklige må navnet passe til alle 3 språkene...

Venter til vi vet kjønn Har flere forslag til jente, ingen til gutt :P

Aner ikke, her skal babyen være heldig om den får navn i 2016 tror jeg :p

Mikkel hvis det er gutt, og så har vi tenkt på Iben, Lykke eller Lærke dersom det er en pige :-)

Back
Topp