HVA skal barnet hete?

Anitata

Gift med forumet
Ser det er mange tråder om hva barnet skal hete, men nesten ingen som faktisk sier navnet.Så de som vil, HVA vil du at barnet skal hete, eller hvilke forslag har dere ol...

Jeg trenger virkelig tips, for denne gangen er det veldig vanskelig syns jeg!

Akkurat nå liker jeg best:
- Lilja
- Sofie
- Sofia
- Ronja
- Julie
- Julia

Ps: Jeg vil også at dere forteller både gutte- og jentenavn Sikkert mange som trenger tips!

Har ikke lyst til å si hva vi har valgt, men av dine alternativer liker jeg Sofie best. Selv liker jeg navn som Johanne, Åste, Sigrid etc..

Jeg må også si Sofie her :-) hos oss blir det enten Melissa eller Hannah

Jeg holder en knapp på Julian på vår, men det hjelper vel deg fint lite

Ellers likte jeg alle forslagene dine! Hvis vi hadde fått jente så hadde jeg ønsket meg Alida, men det hadde nok blitt Sara for det var sambo veldig bestemt på og jeg liker det også :)

Vår jente skal mest sannsynlig hete Amalie, men det navnet ser jeg dere allerede har tatt i bruk ;)

Ellers liker jeg også Sofie godt, men hos oss heter allerede kusinen det.

MittAndre <3 skrev:
Jeg holder en knapp på Julian på vår, men det hjelper vel deg fint lite

Ellers likte jeg alle forslagene dine! Hvis vi hadde fått jente så hadde jeg ønsket meg Alida, men det hadde nok blitt Sara for det var sambo veldig bestemt på og jeg liker det også :)

Julian syns jeg er kjempe fint! Hadde valgt det tror jeg hvis vi hadde fått gutt:)

18 mai :) skrev:
Vår jente skal mest sannsynlig hete Amalie, men det navnet ser jeg dere allerede har tatt i bruk ;)

Må jo si dere velger et veldig fint navn da

Tror egentlig jeg heller mest mot Sofie her også, men vet ikke om pappaen er heeelt med enda...:)

Anitata skrev:

18 mai :) skrev:

Må jo si dere velger et veldig fint navn da

Må si meg enig der

Jeg skal ha gutt, men hadde det blitt jente hadde det antagelig blitt Kaja :)
Liker godt navnene du har lista opp. Svak for -a endinger. Julia er opptatt siden ei lita ei i nær familie heter det, men det er kjempefint :)

Jeg gleeder meg til den dagen vi er helt sikre på navnene, hvis den dagen kommer i det hele tatt ;)

Vi er helt sikre på Sofie ( hehe, ser det er et populært navn:). Det er sambo som har bestemt , men jeg synes også det er veldig fint. Hadde det som alternativ til Markus også så kan nesten ikke bli noe annet enn det :)
Av guttenavn står vi mellom
Sofie og Peter
Sofie og Sander
Sofie og Fredrik.

Synspunkt mottas med takk :D Storebror heter Markus, som sagt :)

Jeg synes egentlig alle navnene på lista di var fine,  Anita :) Kanskje mest Lilja, Sofie og Julie.

Har ikke lyst å si hva vi har valgt, men fine navn du har å velge mellom. Jeg likte godt Sofia og Julia :)

Tobittesmå :) skrev:
Jeg synes egentlig alle navnene på lista di var fine,  Anita :) Kanskje mest Lilja, Sofie og Julie.

Kjempefine navn du og står mellom! Jeg likte veldig godt Sofie og Sander... Blir jo ekstra vanskelig når man har to og skal velge til som må passe sammen pluss passe sammen med 3dje mann;)

Kanskje vi ender opp med en Sofie begge to! Hehe:)

Fine navn. Likte spesielt Sofia siden jeg har en liten Sofia selvemoticon . Hadde det blitt ei jente til her, skulle hun nok hett Vilja, men her blir det guttemoticon
Vurderer Lucas, Isak, Aksel, Fillip, Henrik ++. Elsker navnet Jacob, men det er opptatt hos oss.

Her skal snuppa hete Tirill - eller det er i allefall et navn vil begge to liker, og som vi syns passer med de andre ungene, men ingenting er spikra enda =)

Moira skrev:
Her skal snuppa hete Tirill - eller det er i allefall et navn vil begge to liker, og som vi syns passer med de andre ungene, men ingenting er spikra enda =)

Tirill er kjempefint navn

Ja vi har nok bestemt oss, hvis hun passer til navnet. Jeg sa en kombinasjon og pappan sa ja, og da blir det vanskelig å få han til å forandre meining. Slik var det sist også :)

Jeg vil ikke si navnet men faktisk har jeg ikke sett det nevnt som mulig barnenavn her inne. Ikke at det vi tenker på er så uvanlig, men ikke av de populæreste navnene.

likte Ronja og Julia best:)) fine navn som ikke så mange har. Selv har vi bestemt oss for Mali:)

Her blir det nok en liten Liam :) hadde vi fått jente skulle hun nok hete Mie :)

Back
Topp