Hva skal barnet hete?

Navn jah, vi har ikke kommet såå langt vi :/ Kanskje noen har tips til navn, som kan klinge litt med Lucas sitt ;)
 
Det er ikke bestemt enda, men vi er enige om Frida til jente og Preben til gutt foreløbig :)
 
Gutt: Benjamin, Noah eller Leon

Jente: Nathalie, Linnea eller Marion
 
Har ikke bestemt oss enda. Sist fikk jeg en skikkelig sterk magefølelse på navn bare timer etter fødselen så jeg vil ikke binde meg til noe.
 
Jente: Emma
Gutt: Her sliter vi.. Oliver er ganske fint!
 
Lillegutt tror vi skal få navnet Trym, men mor er ennå litt usikker
 
Har ikke peiling:)
 
Jente: leah alexandra, lena alexandra eller kun alexandra, julie eller julia. men har ikke bestemt oss helt. Vanskelig!

Gutt: Har veeeldig lyst på Nathaniel, men sambo er ikke helt med på den. Pluss så heter tanteungen min daniel, så blir litt det samme :P Er slik med min første sønn og tanteunge. Nicklas og Nikolai :P

Ingen er bestemt på noen av de da. Må vel bare se det an litt :)
 
Vi har vel kommet fram til at det blir Synne hvis det blir jente, men er veldig usikre på guttenavn...
 
Hvis vi får jente så har navnet vært bestemt av meg de siste (minst) 10 årene :-P Og det er Rebecca!! <3 Guttenavn er det verre med siden vi allerede har brukt opp den ene vi likte sist ;-) Men vi liker Mikael, Liam eller Nathaniel
 
Min gutt ska heita Emil :o)
 
Hei :)
Vi får jente i januar, og vi har bestemt oss for at hun skal hete Eline :)
 
Viss det blir jente: Sofie
Viss det blir gutt: NAVNLØS.. hehe.. finner ingen navn me begge liker
 
Vi har ikke bestemt oss helt enda, men hvis det blir en gutt skal han hete Noah.. jentenavn er vi ikke helt sikker på, men blir muligens Hannah eller Alise/Alice. Så vi får se :o)
 
Vi venter jente, men navn blir bare vanskeligere og vanskeligere. Først hadde jeg ingen jeg likte, men nå har jeg det luksusproblemet at jeg har funnet for mange jeg liker: hele 10 stykker, så det er litt mye å nevne dem opp alle. Men skal iallefall gå for noe som ikke er veldig vanlig! Og gjerne to navn, selv om vi vel bare kommer til å bruke det første. 
 
Vår lille prins skal hete Krohn Matheo......har ei jente fra før som heter Elly Kristine
 
Back
Topp