Hva skal barnet hete? Navnelistene for 2017 er her!

Vi venter en gutt og jeg vil gjerne bestemme navn nå. Min samboer er ikke klar for å bestemme navn, så jeg må bare smøre meg med tålmodighet ✌ Min samboer er svensk så vi følger nok litt mere av navntrenden fra Sverige (ved å bruke litt mere uvanlige og internasjonale navn) I tillegg jobber jeg i bhg. Med 230 barn så altfor mange navn som er utelukket

Vi blir ikke helt enige også hjelper det ikke når svigermor kommer med forslag jeg hater men han såklart liker:smiley-ashamed004

Ene jentenavnet jeg liker ligger sånn ca midt på topp 50 listen, men favoritt navnet ligger ikke på listen i det hele tatt.
Men nå vet jeg at jeg har en liten gutt i magen [emoji87]
Et av guttenavnene jeg liker veldig godt ligger ganske høyt på listen, men det jeg likte best ligger langt nede, samme med et annet navn som jeg vurderte etter tippoldefar :)

Vi hadde ikke snakket særlig om navn før OUL, men mannen var forelsket i et, i mine øyne, helt forferdelig guttenavn :rolleyes: Nå venter vi ei lita tulle så vi slipper den diskusjonen xsmile8 Ser dessverre at tre av de fire jentenavnene jeg "alltid" har likt er på topplisten. Det var kjedelig, men vi kommer til å velge navn helt uavhengig av om det finnes på topplisten eller ei.

Back
Topp