Hva skal barna kalle dere og besteforeldre? Andre?

lizzed

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Novemberlykke 2018
Her blir vi mamma og pappa.. det blir farmor og farfar på farssiden, mens på morssiden vet jeg ikke.. de er allerede farmor og farfar, så kan velge om det blir bestefar/bestemor eller mormor/morfar.. for meg har jeg alltid kalt mine for mormor/bestefar og farmor/farfar.. hva tenker dere rundt dette? Kan det bli feil at de på ene siden blir kalt "beste"?

Vi blir kalt mamma og pappa. Også er det bestemor og bestefar i Varteig og bestemor og bestefar på Øya! :-D

Jeg og kjæresten er mamma og pappa, mine foreldre er mormor og morfar og hans foreldre blir farmor og farfar :-) Selv kaller jeg min fars mor for bestemor, men jeg føler kanskje at det er litt favoritisering...? :-P

Her blir det mamma og pappa, mormor og bestefar, og farmor og farfar. Alle har fått vært med på å bestemme hva de vil være ;)

Mamma og pappa. Bestemor og bestefar. Morfar, og mimmi og bæsse. Min mor er skilt så derfor sånn.

Her er det mamma og pappa. Mommo og besse til mine foreldre og bestemor og farfar til hans. Føler ikke ordet beste er noe favorisering:)

Vi bruker mamma og pappa. Mine foreldre er besta og goffa og mannens mor blir bestemor (bestefar er død)

Storebror på 1,5 bruker mammi/mamma (han prøver så godt han kan, og mammi er kjempe fint) og pappa.
Mine foreldre, min mor ønsker å bli klalt Bæssi, fordi ho har et barnebarn fra før som alltid har sagt det, men vår lille pjok sliter litt på uttale der også så det blir Besta. (Til min mors forargelse:D hehe) min far er bestefar og min stefar kalles Æppa.
Min kjærestes mor er farmor og hans far er også bestefar.

Min mor blir mormor og pappa blir bestefar :) de er skilt.. Stefar er bestefar fra før så han blir jo bestefar nå også:) på andre siden er det bare bestemor :)

Vi blir mamma og pappa, mine foreldre blir mormor og morfar. Min kjæreste sine foreldre er allerede bestemor og bestefar, så det blir de fortsatt:)

Her blir det mamma og pappa på oss. Bestemor og bestefar til mine foreldre og farmor og farfar til ha foreldre.

Vi blir mamma og pappa. Mine foreldre er allerede besta og bess. Svigers er besteforeldre for første gang men blir nok enten bestemor og bestefar eller farmor og farfar. Oldeforeldrene blir go'mor og go'far, synes det er så fint♥

Vi blir mamma og pappa. Mine foreldre mormor og morfar og svigers blir farmor og bestefar. De har vært med å bestemme selv ;)

Her er det mamma og pappa. Også har vi mormor og morfar. Farmor og bestefar. Farfar og bestemor :)

Jeg blir mamma, og bf blir pappa. Min mor og hennes kjæreste blir mormor og geir, min far og hans kone blir bestefar og hild. Bfs foreldre blir farmor og farfar.

Her er vi mamma og pappa.
Min mor er mommo.
Min far og hans kone er bestefar og bestemor.
Foreldrene til mannen er farmor og farfar

Mamma og pappa, mormor og bestefar, farmor og farfar. Farmor og farfar har nye samboere så usikker på hva de kommer til å bli kalt. Bruker bare navnene deres nå.

Back
Topp