Hva skal barna ha på seg i jula?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Lillemor skal ha på en nydelig rød strikkekjole jeg har kjøpt på epla.no.

Guttene har fått matchende skjorter og chinos.

Sendt fra mobilen min ♥

Bunad på hele gjengen på julaften :)

Snuppa har strikkebunad som hun skal ha. Storebror blir det vel en skjorte og slips og chinos på tenket jeg. Han er ikke så glad i å pynte seg for mye.

Regner med å kjøpe nye like kjoler til småjentene mine, er vel på tide å begynne å lete nå ja.

Festdrakt og skjorte/penbukse på guttungen og kjoler av ymse slag på minsta.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Bukse og vest fra roselille på gutten og forklekjole fra hm og bluse fra memini på jenta

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Finkjole :) Helst rød :D

Ikke tenkt så langt enda en gang jeg...

Frøkna må sikkert ha en kjole, men tror storebror iallefall har ei hvit skjorte som sikkert passer. Og så får vi få tak i ei svart bukse eller noe

Å gud hjelpe meg, det er jo 2 mnd unna ;):D Tar alle hverdagene først jeg. Pluss at svigermor er blitt en "uhøytidelig" kjole-shopper eller "maker" på det området. Hun er alltid i England i nov, og finner alltid en kjole der, til Mina.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

5&6 åringen skal ha på seg dress.
Tvillingene vet jeg ikke. Sikkert en enkel kjole til henne og en hvit body og finere bukse til han.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet ikke enda men finner vel på noe :) Må kjøpe nytt pentøy til begge to :)

Aaaaner ikke enda:eek::eek::eek:
Men så er ho 8mnd til jul da, så vanskelig med str syns jeg..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hun fikk to fine strikkede kjoler fra H&M i julegave i fjor, de passer enda så det blir vel kanskje en av de to. En rød og en gråsølvaktig.

Strikka kjoler til jentene og dress til guttene:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Tenker vi kjøper inn penkjoler med skikkelig prinsesseskjørt(som jentene elsker). Blir rød regner jeg med, men vet ikke. Er bare usikker på om de skal ha samme kjole eller ikke...

Back
Topp