Hva skal barna ha på seg i jula?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Har dere begynt å tenke på hva barna skal ha på seg i jula?

Butikkene får jo inn pentøy nå i oktober, så når desember kommer så er mye utsolgt og utplukket.

Mine er veldig enkle, så vi går for en pen bukse og en skjorte :)
De er ikke så glad i å pynte seg :P

Kjøper alltid ny finkjole til lillesnupp, har ikke kjøpt i år enda, men er vel snart på tide. På julaften kler vi oss i det fineste vi har. :)

Kjøpt ny finbukse med matchende vest og hvit penskjorte :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjøper ikke nytt pentøy til jul. Gutta har jo alltid tøy i skapet som de bruker i bursdager, det holder til jul. Snuppa har flere penkjoler.

Sent from my iPhone using BV Forum

Mini som enda er i magen: nissebody, peppekakebody og dress:D
Guttungen 10år(bonus): Dress

Vurderer "bunaden" til storesøster (3år)...min mor som har strikka den :) Til lillebror (som da er 7mnd) blir det nok pen bukse med body og kanskje en vest over :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Festdrakter har de begge to, så blir nok det. Ellers så kjøpte storesnupp seg en pen, rosa kjole på lindex her en dag som og er veldig brukanes. Lillebror kommer jeg til å kjøpe skjorte og bukse til.

Festdrakten vi kjøpte til 17.mai. Greit å bruke den så ofte det går an når man først har kjøpt den.

Får de inn festdrakter mot jul og?

Blir nok en penkjole :) har en fin en, men den vokser hun ut av før jul, så må ha ny. Kjøper nok online.

Sent from my iPad using BV Forum

Hun går jo i kjoler hver dag (har ikke bukser) så har mange penkjoler, men det blir en ny penkjole til jul. Har bare ikke funnet Den ennå:-)

Har ikke tenkt noe på det enda, men får se om festdrakten hennes passer fortsatt vis ikke finner vi garantert noe fint i skapet hennes også

Elsker BV forum

dressbuksa til gutten tror jeg er passe enda da, så da tror jeg det blir den + en finskjorte og en vest, synes det er mer behagelig å bevege seg i for en veldig aktiv 3 åring en dress med dressjakke :-)

blir nok å kjøpe en finkjole til lille snuppa :-)

Bunaden er for liten, så blir nok en penkjole av noe slag :)

Det blir en av dressene som henger i skapet det :) på nyttårsaften iallefall. Er hos bf på julaften :(

Må vel kjøpe en kjole, helst en rød :)

Back
Topp