Hva skal babyen hete?

Det har vi. Tok noen dager men mannen fant et navn som jeg likte veldig godt:) ble første seriøse forslag, akkurat som på storesøster:)
 
Vi brukte en del tid på å finne riktig navn til gutten vår. Vi viste at mellomnavnet skulle være Luis. Oppkalt etter broren min som gikk bort i ung alder. Navnene måtte passe sammen. Videre måtte det være et navn som kunne uttales både på norsk og fransk siden mannen min er fra Frankrike. Etter å ha godt gjennom en del alternativer valgte vi Mikael. Så nå venter vi i spenning på at han skal komme om noen uker
 
Vi synes det er så vanskelig! Er enige om at vi vil ha et gammelt/sjelden brukt, men norsk navn og ønsker kanskje å kalle opp.. Tror vi ønsker et "bestefar" navn. Noen der ute som har noen gode guttenavn forslag?☺️☺️
 
Har en liste med 3-5 navn på men kommer ikke til å bestemme oss for ett før han er ute. Bestemmer oss da. Gjorde det samme med storebror:)
 
Aner ikke! Har såvidt begynt å sortere ut navn som jeg liker. Men vi bestemmer oss uansett ikke før vi har truffet ham :)
 
Er vel enige om navn men må se han før det bestemmes 100%. Men søren ikke lett å finne noe så tok tid før vi fant det.
 
Vi begge tenkte på ett navn når vi fikk vite at det var ei jente. Og det er Linnea :) men vi har 4-5 navn til som er utrolig fine, men hun får ingen av de føre vi får sett henne. Vi gjorde det samme med storesøster, og hun passet ingen av navnene vi valgte til henne, så vi brukte 5-6 uker på å finne ett nytt etter fødsel :p og hun heter Leah <3
 
Hun skal hete Edith Amalie. :Heartpink
Edith etter min bestemor og Amalie etter begges oldemødre (+ at hans mor og min favorittante har det til mellomnavn)
 
Vi synes det er så vanskelig! Er enige om at vi vil ha et gammelt/sjelden brukt, men norsk navn og ønsker kanskje å kalle opp.. Tror vi ønsker et "bestefar" navn. Noen der ute som har noen gode guttenavn forslag?☺️☺️

Enok, magnus, Emrik, olai, Olaus
 
Jenta vår skal hete Vida :) egentlig trodde jeg at vi kom til å slite noe forferdelig med å finne et navn vi begge liker. men begge falt pladask for det navnet :)
 
Gard Liam, Gard Leonid eller Gard Andre. Må kjenne litt på navnene før vi bestemmer oss, eller rett og slett vente til vi har sett hva som kommer ut først :)
 
Leo <3
 
Back
Topp