Sniker! Jeg har Liam på 3år og Linus på 9uker. Får jeg jente noen gang skal hun hete Lykke nydelig navn!Her blir det Lykke eller Linus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker! Jeg har Liam på 3år og Linus på 9uker. Får jeg jente noen gang skal hun hete Lykke nydelig navn!Her blir det Lykke eller Linus!
Huff sorry det var jo ikke meningen! KlemBlir helt deprimert bare av å lese navnet på denne tråden!!!
Så spesielt og fint navn Liker godt slike!Har en datter som heter Odine og venter en jente til som skal hete Una
<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13
Sladrer med Olech =)
Uffda Klem.. Håper det ordner seg! Jeg liker å ha det klart til fødsel jeg også men denne gangen tror jeg vi sitter fast! Jeg vil ha Odin han vil ha Abel.. Og blir det jente er vi jo helt på bærtur! Men vet du, jeg legger det til sides og fokuserer på andre ting nå Tenker seff litt på alternativ osv men prøver å ikke stresseBlir helt deprimert bare av å lese navnet på denne tråden!!!
Ja, je har lagt det hel vekk. Men samtidig så tenker jeg en del på hvordan det skal bli hvis vi skal sitte å diskutere det etter fødsel mens babyen er der. Ikke kjekt hvis det blir litt heftig.. Og det har det jo en lei tendens til å bli. Nei jeg kommer faktisk ikke til å bringe det på bane i det hele tatt. Hvis ikke han gjør det så får babyen navn tildelt når han/hun er 6månederUffda Klem.. Håper det ordner seg! Jeg liker å ha det klart til fødsel jeg også men denne gangen tror jeg vi sitter fast! Jeg vil ha Odin han vil ha Abel.. Og blir det jente er vi jo helt på bærtur! Men vet du, jeg legger det til sides og fokuserer på andre ting nå Tenker seff litt på alternativ osv men prøver å ikke stresse
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app