Hva skal babyen hete? :)

Blir helt deprimert bare av å lese navnet på denne tråden!!!

Her har vi ikkje valgt no navn... æ har liste på begge kjønn som æ like godt... mens sambo e mer avslappa å ikkje fullt så enig i de navnene. Men kommer jo aldri m no forslag sjøl heller!

Men uansett e vi begge av den typen som må se baby og bli litt kjent m den først.. men like å ha nån forslag selvom...

Gutten vår har fått navnet Tinus.

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Blir helt deprimert bare av å lese navnet på denne tråden!!!
Uffda :( Klem.. Håper det ordner seg! Jeg liker å ha det klart til fødsel jeg også men denne gangen tror jeg vi sitter fast! Jeg vil ha Odin han vil ha Abel.. Og blir det jente er vi jo helt på bærtur! Men vet du, jeg legger det til sides og fokuserer på andre ting nå :) Tenker seff litt på alternativ osv men prøver å ikke stresse :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Uffda :( Klem.. Håper det ordner seg! Jeg liker å ha det klart til fødsel jeg også men denne gangen tror jeg vi sitter fast! Jeg vil ha Odin han vil ha Abel.. Og blir det jente er vi jo helt på bærtur! Men vet du, jeg legger det til sides og fokuserer på andre ting nå :) Tenker seff litt på alternativ osv men prøver å ikke stresse :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Ja, je har lagt det hel vekk. Men samtidig så tenker jeg en del på hvordan det skal bli hvis vi skal sitte å diskutere det etter fødsel mens babyen er der. Ikke kjekt hvis det blir litt heftig.. Og det har det jo en lei tendens til å bli. Nei jeg kommer faktisk ikke til å bringe det på bane i det hele tatt. Hvis ikke han gjør det så får babyen navn tildelt når han/hun er 6måneder
Fine navn begge da, men de lot seg ikke helt kombinere for å kompromisse heller....

Back
Topp