Hva skal babyen deres hete?

Aline [emoji173]
Vi er ganske sikre på at navnet nå er bestemt, men har hatt et par andre navn i tankene tidligere. Så om det ikke blir Aline, blir det enten Mina eller Maya.

Emelia etter min oldemor:) navnet var «bestemt» til jente før storebror ble født..er morsomt at vi nå kan bruke dette navnet:)

Han skal hete Kristian etter faren sin[emoji170]

Gutta har ikke fått navn ennå! Ser ut som at vi lander på Sander til nummer én, men om vi ikke finner et navn som begge liker, og som passer med Sander, så blir det nok noe helt annet [emoji28] 2-åringen fikk navn et par timer etter fødsel, men jeg har et håp om at vi finner navn før de kommer denne gangen. Time will show [emoji28]

Flere som sliter med å finne to som passer sammen ja[emoji87] Synes det er håpløst, vi er enig om det ene men ikke det andre. Mange som synes vi bare skal velge ett hver, men da passer de ikke sammen. Godt det er en stund til termin[emoji170][emoji170] Sander er jo veldig fint[emoji4]

Jeg har hatt jentenavn klart siden jeg var 17. Brukte 5-6 år på å få det igjennom hos mannen. Så da jeg ble gravid med første var det navnet klart om det ble jente. Det var et ganske uvanlig dobbelt navn. Rett før første ble født tok noen akkurat det navnet, og vi bor på en veldig liten plass. Husker jeg var så glad at vi hadde gutt i magen, for ellers hadde det vært ekstra tøft å miste et navn man har planlagt i 10 år.
Når de tok navnet så ble det ødelagt for meg, og jeg fant et nytt jentenavn. Det har jeg tenkt på ca 3 år så vi var veldig sikre på at det ble det. Men, det navnet tok noen vi kjenner tidligere i år, så nå sitter vi her uten noe vi egentlig vil ha..

Får håpe på vi finner noe før hun blir født [emoji4]

Et det lov å spørre hva jentenavnet var? Det som nå er ødelagt? :)

Flere som sliter med å finne to som passer sammen ja[emoji87] Synes det er håpløst, vi er enig om det ene men ikke det andre. Mange som synes vi bare skal velge ett hver, men da passer de ikke sammen. Godt det er en stund til termin[emoji170][emoji170] Sander er jo veldig fint[emoji4]

Åh, det er bare SÅ vanskelig! Mange som sier det til meg også, at vi bare skal velge ett hver, men da blir jo egentlig ingen av oss fornøyde [emoji85] Vi er egentlig enige om Sander, men det er fryktelig vanskelig å finne enda ett [emoji23]

Hadde dere noen på lederplassen til nå...?

Godt det er lenge til termin, ja!

Åh, det er bare SÅ vanskelig! Mange som sier det til meg også, at vi bare skal velge ett hver, men da blir jo egentlig ingen av oss fornøyde [emoji85] Vi er egentlig enige om Sander, men det er fryktelig vanskelig å finne enda ett [emoji23]

Hadde dere noen på lederplassen til nå...?

Godt det er lenge til termin, ja!

Vi har ett navn som begge kan leve med, men sliter med å finne et som matcher. Vil gjerne ha de i samme «sjanger», lengde og kanskje samme forbokstav. Da blir det veldig vanskelig[emoji23]

Mine navn står mellom Louise, Angelica Louise og Leah Josefine . Rare navn, helt sikkert, men jeg liker dem. Og alle navn er etter noen. (Oppkalt)
Men jeg bestemmer meg ikke før ho har kommet.
Men vil at beslutningen om hva ho skal hete skal være vår alene, og ikke resten av familien sin.

Mine navn står mellom Louise, Angelica Louise og Leah Josefine . Rare navn, helt sikkert, men jeg liker dem. Og alle navn er etter noen. (Oppkalt)
Men vil at beslutningen om hva ho skal hete skal være vår alene, og ikke resten av familien sin.

Louise er kjempefint, synes jeg!

Syns og Louise er kjempefint. Nydelig navn [emoji1]

Back
Topp