Hva skal babyen deres hete?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Noen her som har navn klar :)? Hva skal baby hete?

Jeg har noen navn jeg liker, men samboer liker ikke de navna. Han har heller ingen navneforslag. Så min lille «Anton» blir navnløs til fødsel, pokker heller at han ikke likte navnet :laughing002

Her har jeg stemt frem Chrisander, så med mindre samboeren kommer med noen forslag blir det Chrisander [emoji170][emoji1319] jeg sa du kan ikke si nei med mindre du har noen forslag [emoji6]

Anton er jo så fint!

Vi er enige om navn, mannen og jeg :) Holder det hemmelig for alle frem til fødsel, til og med for barna (for de klarer ikke å holde tett), men de har begge foreslått navnet selv, så vet de blir happy :)

Vi har ikke navn klart ennå. Men det skal være dobbeltnavn som 6åringen også har.

Vi hadde et jente- og et guttenavn klart til nr 1. Men det året døde min beste venn, og hun ble oppkalt etter henne. Like før nr 2 kom, døde min onkel som var som en far for meg. Og gutten vår ble oppkalt etter han. Så får vi se denne gangen da [emoji6]

Har guttenavn klart, men ikke jentenavn:banghead:
Vil ha 4 bokstaver:smug:

Hadde jentenavn klart siden like etter me møttes (for 5 år sia). Og det blir jente. Så enkel sak! Hadde det blitt gutt så har eg ingen aning. Der hadde me nok slitt litt.

Har noen navn klar, men vil se henne før jeg bestemmer meg.

Gutta har ikke fått navn ennå! Ser ut som at vi lander på Sander til nummer én, men om vi ikke finner et navn som begge liker, og som passer med Sander, så blir det nok noe helt annet [emoji28] 2-åringen fikk navn et par timer etter fødsel, men jeg har et håp om at vi finner navn før de kommer denne gangen. Time will show [emoji28]

Her er vi ikke i nærheten av å finne noe navn. Jeg har fem navn jeg synes er helt utrolig fine, han liker ingen av dem og sier det blir uaktuelt... skikkelig trist kjenner jeg.

Tror vi har landa på Henrik til gutten vår :)
Vi holder Jonas og Theodor litt i bakhodet tilfelle han som kommer ikke heter Henrik. Men oppsto et magisk øyeblikk da vi begge sa at Henrik var et fint navn [emoji14]

Jeg har hatt jentenavn klart siden jeg var 17. Brukte 5-6 år på å få det igjennom hos mannen. Så da jeg ble gravid med første var det navnet klart om det ble jente. Det var et ganske uvanlig dobbelt navn. Rett før første ble født tok noen akkurat det navnet, og vi bor på en veldig liten plass. Husker jeg var så glad at vi hadde gutt i magen, for ellers hadde det vært ekstra tøft å miste et navn man har planlagt i 10 år.
Når de tok navnet så ble det ødelagt for meg, og jeg fant et nytt jentenavn. Det har jeg tenkt på ca 3 år så vi var veldig sikre på at det ble det. Men, det navnet tok noen vi kjenner tidligere i år, så nå sitter vi her uten noe vi egentlig vil ha..

Får håpe på vi finner noe før hun blir født [emoji4]

Her er vi ikke i nærheten av å finne noe navn. Jeg har fem navn jeg synes er helt utrolig fine, han liker ingen av dem og sier det blir uaktuelt... skikkelig trist kjenner jeg.

Ser den altså. Blir litt nedstemt jeg også. Er i skikkelig babymodus i hodet og sinn, noe han ennå ikke er. Så når jeg foreslår navn, og han sier nei, men heller ikke har noe forslag... ja da blir jeg litt frustrert.

Anniken. :joyful:

Back
Topp