Hva sjer`a????????

Ja nå får vi se om det virker[;)]

Ja, nå er jeg spent ja!

ORIGINAL: bast

ORIGINAL: Cissi

Men no må da dere være fornøyd..hehe[:D][:D]

Vik fra meg din Gud...min djevel får du ikke[:@]

Hehe[:D]

hehe

ORIGINAL: lisa79

Er ikke dette personangrep så vet ikke jeg!!!! [:(][:(]

Buhu lille gråte lisa79....buhu....skjerp deg a.....ikke sett meg i sånn dårlig lys

Skjerp deg bast, ikke kødd med Lisa! Hun er svak og greier ikke å forsvare seg selv, og da ser du ditt snitt til å mobbe henne ser jeg..Vel, nå har du kødda med Lisa og da har du kødda med meg! Pappaen min er politi, så det var et dumt trekk bast....[:D]

ORIGINAL: pebbles

ORIGINAL: lisa79

Er ikke dette personangrep så vet ikke jeg!!!! [:(][:(]

Buhu lille gråte lisa79....buhu....skjerp deg a.....ikke sett meg i sånn dårlig lys

Skjerp deg bast, ikke kødd med Lisa! Hun er svak og greier ikke å forsvare seg selv, og da ser du ditt snitt til å mobbe henne ser jeg..Vel, nå har du kødda med Lisa og da har du kødda med meg! Pappaen min er politi, så det var et dumt trekk bast....[:D]

Takk,Pebbles søte snille kosemosebosevennen [:D][:D] Kommer og slikker deg på ryggen til uka [:D][:D]

Herregud skaff dere et rom da vel pebbles og lisa79, så kan dere slikke så mye dere vil

Vi har det [;)][:D]

Vil du bli med aftenstjerne? Klar for trekant vi....[;)] Og kjære Lisa, jeg stiller alltid opp for deg vet du! Siden du var deppa og sendte masse pm om at bast plager deg (vet at det er hemmelig, men shit happens) måtte jeg rydde opp!

Du lovde du bast, at du ikke skulle si noe! Takk skal du f... meg ha....[:o]Nå vil sikkert ikke Lisa ha mer med meg å gjøre....

ORIGINAL: pebbles

Du lovde du bast, at du ikke skulle si noe! Takk skal du f... meg ha....[:o]Nå vil sikkert ikke Lisa ha mer med meg å gjøre....

Det har du helt rett i!!!! Takk og farvel [:(][:(]

skal du forlate oss lisa79??? pliiiiiiiiiiiiiiiis, ikke gå, du vet hvor glad jeg er i deg.kom tilbake

Åh,tuuusen takk- det trengte jeg virkelig å høre nå!!!Da blir jeg kanskje her litt til da [:D] Kosemosebose [:D]

smask, slask, kosmos

Kanskje du og jeg kan finne sammen eller lisa79?? hmmm....ikke si noe til hu andre, sender deg en pm jeg[:D]

Nei,takk som byr!!! [:@][&:][:'(]

Er ikke bast bra nok for deg nå Lisa? Har du blitt venninne med Jolanta nå da, så vi andre ikke er bra nok?!?

Jeg liker menn best,jeg og holder meg derfor til min kjære samboer!!! Ingen av dere er bra nok [8|][:D][;)][8|]

prippen og ja...[:D]

Det stemmer [:D][:D][:D]

Back
Topp