hva sjer`a ?

Rabbelure

Glad i forumet
Nå etter at mensen har tulla i mange mnd.... har vært hos doktormannen og han konstanterte at nei her er det ingen eggløsning....syklusen har variert fra 35-65 dager å nå kom tanta på dag 35!!!! det er jo faktisk normalt for meg det....men blir det sånn neste gang...heldigvis da så slapp jeg vente så lenge så nå blir det pergo i lange baner....[:D] Første gang på 1 år at jeg har vært så happy over at mensen har kommet...Kanskje kroppen min har bestemt seg for å fungere igjen, det hadde vært no det....
 
Lykke til med pergoen... Den pleier å gi en god effekt på manglende el.. Jeg fikk el etter å starte på den...
 
Kan jeg bare stille et lite spmål? Er det sånn at du ikke kan begynne på pergo før du har hatt mensen?
 
Så bra du fikk begynne på pergo da, da sitter nok spiren snart[;)]
Lykke til[:)]
 
ORIGINAL: namarie

Kan jeg bare stille et lite spmål? Er det sånn at du ikke kan begynne på pergo før du har hatt mensen?


Jeg skal begynne på dag 5 i syklusen så har bare gått å trippa å venta på at den skal komme :D
 
Åh det er så mange kjekke jenter her inne [;)] hjelper på masse det i alle disse prøveperiodene ja! God klem til dere !!
 
Back
Topp