Hva sjekker en takstmann?

hønepønemor

Gift med forumet
jeg leier en  sokkel leilighet, og nå skal husverten ha befaring av takstmann på hele huset nå på onsdag, lurer derfor på hva de sjekker? Bare tenker på om de skal sjekke hele flater av gulvene, veggene  f.eks, pga jeg har jo mye pø plassert her og der osv og vaskerommet er jo stappet med ting, siden jeg ikke har bod, så vet ikke jeg? noen som vet hvor de ev må "komme til"?

de trenger litt gulvplass,har en stråleting som skal gå fra en vegg til den andre for å regne areal.
Ellers ser de på slitasje.Så kommer han med masse spørsmål om hva slags materiale det er brukt i leiligheten.Måler fukt på badet.Kommer helt ann på hvor omfattende takstmann han skal ha.

ORIGINAL: GuttasMamma!

de trenger litt gulvplass,har en stråleting som skal gå fra en vegg til den andre for å regne areal.
Ellers ser de på slitasje.Så kommer han med masse spørsmål om hva slags materiale det er brukt i leiligheten.Måler fukt på badet.Kommer helt ann på hvor omfattende takstmann han skal ha.

Ja oki, takk[:)] de skal bare ha takst på huset pga de skal ta opp et lån, ikke pga salg

Back
Topp