Hva sier partneren din når du snakker om plagsomme symptomer?

Han sier ikke så mye, men gjør masse ting for meg, gir meg kos og sånt. Han viser meg mer gjennom handling at han bryr seg og elsker meg, enn gjennom ord :Heartred Skjønner det er vanskelig å si noe, fordi hva skal han si som hjelper liksom? Men én gang jeg klagde på noe så responderte han med at "ja, resten av svangerskapet blir også tungt og fødselen blir jævlig". Altså, trodde han det skulle hjelpe meg å si noe sånt?! :laughing002

Min samboer sier «huff da!» samtidig som han stryker meg på ryggen og gliser. :D Spent førstegangspappa...
Haha herlig!!:laughing002 min samboer er og litt sånn - ja, men så bra du kjenner noe!! Det må være bra tegn:laughing002 også ekstremt spent og engasjert:laughing002:Heartred

"Ja, det er kanskje normalt når man er gravid det..." så ser han spørrende på meg i påvente av ordre for å få meg til å føle meg bedre :happy:

Nå har ikke jeg så mye å klage over heldigvis, men han ler bare at jeg føler puppene er gigantiske og ømme. Den ene morgenen hvor jeg var helt utrolig dårlig kunne jeg godt ha tenkt meg litt mer støtte og medfølelse.

Her møter jeg bare sure miner og irritasjoner når jeg forteller at det er noe som plager meg, så går et par kuler varmt her om dagen. Vi har en fra før og da var jeg igrunn aldri plaget med noe, men virker som det blir annerledes denne gangen

Foreløpig liten forståelse. Han blir nesten sur noen ganger fordi han tror jeg overdriver tror jeg :bored: Jeg tror det er vanskelig for han å akseptere at jeg plutselig ikke orker å holde huset ryddig og rent samtidig som jeg jobber fult. Nå er han nødt til å gjøre mer, og det plager han litt virker det som. Men jeg regner med at det går seg til etterhvert, jeg er ikke redd for å si fra :)

Jeg sier at jeg er kvalm og i dårlig form. Får til svar " det er jeg å, vært så kvalm idag"

Eller om jeg har vondt i ryggen, så har han også vondt i ryggen.

Uansett hva jeg har, så har han det og. :banghead:

Jeg sier at jeg er kvalm og i dårlig form. Får til svar " det er jeg å, vært så kvalm idag"

Har han blitt innbilt gravid fordi du går gravid? :hilarious:

Han sier «det har vi ikke tid til nå når vi har to fra før» :p

han er flink til å beordre meg til å legge meg ned til dupp da. Men han har et poeng. Jeg har ikke tid til å bli skikkelig dårlig :p

Hahaha! Herregud, er det mulig liksom? Har en her som er minst like sliten som meg, i følge han... kjenner jeg har liten sympati!

Hahaha! Herregud, er det mulig liksom? Har en her som er minst like sliten som meg, i følge han... kjenner jeg har liten sympati!
Det er så slitsomt å ha en som bestandig er like dårlig og sliten som en selv! :arghh: har ikke så mye sympati for disse liksom symptomene hans her heller..

Samboeren min er helt fantastisk, men moren min derimot...jeeez...er liksom ikke lov å spise ekstra nå da jeg må «passe vekta» (er jo sulten som en hest hele tiden), har dårlig kondis når jeg blir sliten av å gå trapper (jeg har gått trapper før,dette er next level ass) og hører «ligger du på sofaen igjen, sliten hele tiden du nå» :bored: the struggle...

Back
Topp