Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Når jeg sier jeg er så kvalm svarer han «jeg ig».... når keg sier jeg er sliten og trøtt svarer han «jeg og, huff så trøtt jeg er», her om dagen var jeg helt utslitt og sa «jeg må bare koble ut i 10 min på soverommet» da svarte han «jeg og, det kunne jeg og tenkt meg» da vle jeg sur og bare «ER DU OG GRAVID ELLER?!!!» 
Ja- han min passer veldig på. Og jeg er litt sånn: Jeg klarer det selv! Ikke bruk opp alt nå i starten, det blir sikkert verre, haha. Men han insisterer på at jeg har ubegrenset tilgang på hjelp, støtte og kos. Fine mannen min- har jaggu valgt helt rette karen!Han gir meg en klem som regel, viser empati og synes det er kjipt at jeg har vondter og plager. Han er god!![]()
Det er en fin ting å si da«Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg» sier han mest. Han føler seg litt hjelpesløs og vanskelig å komme opp med støttende ord hele veien![]()

Hahaha! Min er faktisk fantastisk! Men han får jo betalt for detJeg leste i tittelen «hva sier legen din...», og tenkte at det var mange som hadde tiltaksløse leger her![]()

Hahahahaha! Ja, fikk noe lignende fra min i dag når jeg sa at jeg var utslitt... ja, kan hende han er det, men dette er noe heeeeeelt annet! Men ja, kanskje vanskelig å sette seg inn iHeldige dere er da!!
verdens beste samboer altså, men han skjønner tydligvis ikke dette med graviditet... (første barnet hans, jeg har to fra før)Når jeg sier jeg er så kvalm svarer han «jeg ig».... når keg sier jeg er sliten og trøtt svarer han «jeg og, huff så trøtt jeg er», her om dagen var jeg helt utslitt og sa «jeg må bare koble ut i 10 min på soverommet» da svarte han «jeg og, det kunne jeg og tenkt meg» da vle jeg sur og bare «ER DU OG GRAVID ELLER?!!!»
![]()
Så god daHan gir meg en klem som regel, viser empati og synes det er kjipt at jeg har vondter og plager. Han er god!![]()
Ja, er en runddans. Kjipt å slite med å sove! Jeg sover tungt og godt, men våkner grytidlig!Han føler seg mest litt maktesløs tror jeg. Nå sliter ikke jeg så veldig, men har problemer med å sove, og det tror jeg han synes er tøft. Spør hele tiden om det er noe han kan gjøre (og så blir jeg irritert, haha.)
Så heldig du erJa- han min passer veldig på. Og jeg er litt sånn: Jeg klarer det selv! Ikke bruk opp alt nå i starten, det blir sikkert verre, haha. Men han insisterer på at jeg har ubegrenset tilgang på hjelp, støtte og kos. Fine mannen min- har jaggu valgt helt rette karen!
Hahahaha fantastisk!!! Beste jeg har lest i dag!Heldige dere er da!!
verdens beste samboer altså, men han skjønner tydligvis ikke dette med graviditet... (første barnet hans, jeg har to fra før)Når jeg sier jeg er så kvalm svarer han «jeg ig».... når keg sier jeg er sliten og trøtt svarer han «jeg og, huff så trøtt jeg er», her om dagen var jeg helt utslitt og sa «jeg må bare koble ut i 10 min på soverommet» da svarte han «jeg og, det kunne jeg og tenkt meg» da vle jeg sur og bare «ER DU OG GRAVID ELLER?!!!»
![]()

Heldige dere er da!!
![]()

Haha, ja det kan jeg forstå! Regner med det blir verre etterhvert, så er bare å forberede seg.Ja- han min passer veldig på. Og jeg er litt sånn: Jeg klarer det selv! Ikke bruk opp alt nå i starten, det blir sikkert verre, haha. Men han insisterer på at jeg har ubegrenset tilgang på hjelp, støtte og kos. Fine mannen min- har jaggu valgt helt rette karen!
Det er godt når man kjenner at man har valgt den rette for deg.