Hva sier partneren din når du snakker om plagsomme symptomer?

BabyBelle

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Snøfnuggene 2025 ❄️
Han prøver å si noe fornuftig, men er ikke mye hjelp i det han sier... jaja, det går seg vel til... når jeg forteller at jeg holdt på å spy i klasserommet i dag.
;):smiley-angelic008

«Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for deg» sier han mest. Han føler seg litt hjelpesløs og vanskelig å komme opp med støttende ord hele veien :P

Han føler seg mest litt maktesløs tror jeg. Nå sliter ikke jeg så veldig, men har problemer med å sove, og det tror jeg han synes er tøft. Spør hele tiden om det er noe han kan gjøre (og så blir jeg irritert, haha.)

Jeg leste i tittelen «hva sier legen din...», og tenkte at det var mange som hadde tiltaksløse leger her :hilarious:

Han gir meg en klem som regel, viser empati og synes det er kjipt at jeg har vondter og plager. Han er god! :Heartpink

Heldige dere er da!! :laughing001

verdens beste samboer altså, men han skjønner tydligvis ikke dette med graviditet... (første barnet hans, jeg har to fra før) :laughing001 Når jeg sier jeg er så kvalm svarer han «jeg ig».... når keg sier jeg er sliten og trøtt svarer han «jeg og, huff så trøtt jeg er», her om dagen var jeg helt utslitt og sa «jeg må bare koble ut i 10 min på soverommet» da svarte han «jeg og, det kunne jeg og tenkt meg» da vle jeg sur og bare «ER DU OG GRAVID ELLER?!!!» :laughing025

Han gir meg en klem som regel, viser empati og synes det er kjipt at jeg har vondter og plager. Han er god! :Heartpink
Ja- han min passer veldig på. Og jeg er litt sånn: Jeg klarer det selv! Ikke bruk opp alt nå i starten, det blir sikkert verre, haha. Men han insisterer på at jeg har ubegrenset tilgang på hjelp, støtte og kos. Fine mannen min- har jaggu valgt helt rette karen!

verdens beste samboer altså, men han skjønner tydligvis ikke dette med graviditet... (første barnet hans, jeg har to fra før) :laughing001 Når jeg sier jeg er så kvalm svarer han «jeg ig».... når keg sier jeg er sliten og trøtt svarer han «jeg og, huff så trøtt jeg er», her om dagen var jeg helt utslitt og sa «jeg må bare koble ut i 10 min på soverommet» da svarte han «jeg og, det kunne jeg og tenkt meg» da vle jeg sur og bare «ER DU OG GRAVID ELLER?!!!» :laughing025
Hahahahaha! Ja, fikk noe lignende fra min i dag når jeg sa at jeg var utslitt... ja, kan hende han er det, men dette er noe heeeeeelt annet! Men ja, kanskje vanskelig å sette seg inn i

Han føler seg mest litt maktesløs tror jeg. Nå sliter ikke jeg så veldig, men har problemer med å sove, og det tror jeg han synes er tøft. Spør hele tiden om det er noe han kan gjøre (og så blir jeg irritert, haha.)
Ja, er en runddans. Kjipt å slite med å sove! Jeg sover tungt og godt, men våkner grytidlig!

Ja- han min passer veldig på. Og jeg er litt sånn: Jeg klarer det selv! Ikke bruk opp alt nå i starten, det blir sikkert verre, haha. Men han insisterer på at jeg har ubegrenset tilgang på hjelp, støtte og kos. Fine mannen min- har jaggu valgt helt rette karen!
Så heldig du er ❤️ Min gjør det han kan. Han bygger drivhus til meg for at jeg skal ha en plass for hobbyene mine... ikke så flink på ord, men raus i handlingene sine!

Hahahaha fantastisk!!! Beste jeg har lest i dag!:laughing021

Min samboer sier «huff da!» samtidig som han stryker meg på ryggen og gliser. :D Spent førstegangspappa...

Hahhaha nå lo jeg høyt!!! :laughing001:laughing002

Haha, ja det kan jeg forstå! Regner med det blir verre etterhvert, så er bare å forberede seg. :hilarious: Det er godt når man kjenner at man har valgt den rette for deg. :joyful::Heartpink
Han vet nok hva jeg liker - mange problemer hos meg kan løses med klemmer og fine ord, hihi.

Han viser en del forståelse og empati, men han har vært gjennom dette en gang og hadde nok håpet at jeg skulle være i bedre form denne gangen.
Sist jobbet han og rehabiliterte kjøkkenet vårt mens jeg lå på sofaen, nå må han "bare" jobbe og ta seg av dyr og kido,så jeg synes ikke synd på ham.

Back
Topp