Hva sier mannfolket???

x1xPastella

Forumet er livet
Hva sier mannfolket deres til at dere er her på forumet så mye???

Min mann mener jeg er avhengidg og det er vel ikke så langt unna sannheten. Men han tar en liten titt innimellom
her alikevel så han er nok litt nyskjerrig på hva det er vi skriver så fælt om...

HAN HAR IKKE SAGT NOE TIL DET. TROR HAN ER LITT FORNØYD FOR DA FÅR HAN SE PÅ HVA HAN VIL PÅ TV.

sier ikke noe, for da kan han se på den kanalen han vil[:D]

Min kjære er sinnsykt nysgjerrig på hva det er jeg driver med på dataen! Han vet jeg er på et babyforum, men han får ikke se! Er litt morsomt å plage han litt, men dette vil jeg ha for meg selv! Hehe![:D]

er ei lita ertstikke du da, tullmusa[:D]

Jepp! Han får IKKE se! Sletter til og med loggen herfra når jeg er ferdig! [;)]

hehe, skikkelig hemmlighetsfull du[:D]

min mann mener også at jeg er hekta,men det er jeg jo også.[:D]

men ut over det tror jeg bare han er glad for at jeg får ut ting å tang her.så kan han gjøre hva han vil når jeg sitter her å ni stirrer.[:)]

tar opp min høyre hånd:"hei jeg heter stardust,å jeg er hekta på babyverden sitt forum"
'
hehe litt over trøtt kansje?

Jeg tror det irriterer min mann veldig.. Skjønner ikke helt hvorfor. Tror det er det at jeg kanskje prater om han og sånn innimellom. Men hallo, det får han bare tåle.. jeg er jente og jeg har behov for å prate.

Skjønner egentlig ikke hva som er den store saken da men..
er vel bare kos at jeg har noe å gjøre mens jeg er hjemme og kjeder meg ville jeg tro???

Mannen min er kjenmpestolt av at jeg er blitt moderator, og synes det er flott at jeg endelig har fått nor å gjøre som får meg til å føle meg nyttig[;)]

dette sa min mann no : syns det er topp at du er på forumet eg, så slepp eg å snakke med deg, og så ler han hehehe[:D]

dette meinte han ikkje altså, hehe[:D]

hihi.. det trur eg ikkje han meinte, nei [;)]

mannen min sier heller ikke så mye....bare han får inn i ny å ne for å se over finn annonsene...hehe....ellers så erter han meg litt bare....hva har du gjort i dag da?strikket eller sittet på babyverden...hehe
Godt å slippe å føle at man gjør noe ulovlig da.....man har jo andre ting å gjøre, så jeg sitter jo ikke her HELE tiden da..
Har i allefall en tolmodig mann....

Samboeren min er nok ikke så imponert han... Er her mest på dagtid da han er på jobb,
men han har merka det på regninga!!! Så nå får vi snart bredbånd gitt... [:D]
Men vet ikke om han blir noe mer happy av det... Blir ikke innpå her noe mindre da.. [;)]
Men blir ihvertfall billigere..

Gubben har sitt dataforum, så han sier ikke så mye til at jeg sitter her. Litt nysgjerrig er han da. hehe[:D]

Bredbånd er en genial ide!
Vi har hatt det i ett år, og mannen min var den som tok initiativet med det samme vi flytta hit ;)

det er det vi har å...kunne ikke vært foruten nå....man får sjekket så mye man ellers ikke fikk også.....det står på hele dagen her...

Jepp, bredbånd er tingen!

Jepp, gleder meg til bredbånd..

VI FÅR VÆRE PÅ NETTET TIL HAN VI LEIER AV VI... SÅ HER ER DET SÅNN TRÅLØSE GREIER, MEN VI BETALER INGENTING. DER ER LITT DEILIG Å SLIPPE DEN UTGIFTEN.

Back
Topp