Hva sier mannen deres?

Sitrus

Andre møte med forumet
Jeg har i det siste fått mye vann i kroppen. Spesielt bena og litt i hendene. Har ikke lagt så mye på meg, men magen er ganske stor. De jeg kjenner sier at når jeg er så stor nå, så lurer de på hvordan jeg ser ut i februar.. [X(]

Dermed begynner jeg å føle meg utilpass med min egen kropp. Så her om dagen var jeg skikkelig deprimert. Sa til mannen at jeg føler meg som en flodhest med DEN magen og DE tømmerstokk-beina. Ikke akkurat sexy..

Han sa at jeg er nydelig uansett og at dette ikke betyr noe. Har litt vanskelig for å tro på det. Han er den typen som ville sagt at jeg er fin uansett hva som har skjedd. Han er psykolog og vet dermed hvor viktig det er å si fine og positive ting til meg. Det gjør at jeg ikke tror på at han virkelig mener det.
Han er den type mann som er virkelig THE FAMILY MAN. Går aldri på byn, ser aldri på andre damer osv. Så jeg VET at han er lykkelig med meg. Men så er det den tvilen med om han virkelig mener det han sier.

Hva sier mennene deres nå som dere er gravide og har fått store mager?

Hadde jeg vært deg hadde jeg stolt på han!
Du svarer egentlig på tvilen din selv i innlegget ditt [;)]
Klart han mener det, du skal tross alt gi han det fineste han noen gang kan få!
Å siden han VET godt hva du må/trenger/vil høre, så vet nåkk åsså at du ville ha lest han som en åpen bok om han ikke mente det han sa [:D]
Å tenk over hvordan han rører deg, snakker til deg å støtter deg...det sier mer en tusen ord!

Selv har jeg ikke rukket å legge på meg så mye, men klart vi snakker om det! Å de samme følelsene og utilpassheten fu føler vil garantert jeg åsså få! Men jeg håper at jeg kan stole på det min man allerede har sakt...! Han la på seg fem kg i julen, jeg syns han er akkurat like fin

Du er garantert FLOTT!

Kos deg resten av tiden med magen, kansje du blir å saven den.

Klem fra Kathrine

Han gleder seg bare over hver gang han får høre at magen er blitt stor, og gleder seg til å se hvor stor jeg kommer til å bli... mens jeg syter og klager over vekta og utseedne...

min samboer bryr seg ikke om meg tror jeg...føler meg som en alene-mamma allerede!!
han er VELDIG lite flink til å hjelpe til med husarbeid,å det blir jeg som må GÅ for å handle som oftest...
jeg vet han bryr seg om ungen..men er i ganske stor tvil om han bryr seg ordentlig om meg..:((

dere er heldig dere som skriver at mennene i deres liv masserer dere,sier dere ser flott ut..osv..*tårer i øynene fordi sånn har ikke jeg det*[:(]

Ja, jeg innser at jeg er heldig. Min mann er også veldig flink til å bære ting, løfte og gjøre alt sånt som jeg ikke orker nå. Støvsuging har jeg helt sluttet med, så det er det han som tar seg av hele tiden.
Akkurat nå klarer jeg ikke at han masserer beina mine for de er så vonde, men han har gjort det hele tiden før de ble så fæle som nå.

Av og til legger jeg meg i fanget hans når jeg er lei meg. Det føles godt når han holder rundt meg og sier at han elsker meg.

De tunge tankene er sikkert vanlig å ha. Spesielt den siste tiden. Men de er like kjipe likevel.

Til Dittemor86!

Kanskje du skulle gitt ham pappaboken? Eller ihvertfall prøvd å snakke med ham. Er det første barnet deres?
Det er mulig at det ikke har gått helt opp for ham hva som egentlig skjer? Da jeg fikk mitt første barn, var jeg ikke så engasjert selv som jeg er nå. Jeg visste at jeg var gravid, men det gikk ikke skikkelig opp for meg før jeg SÅ babyen. Det kan jo være sånn for din mann også? Han føler det jo ikke på kroppen slik som du.

ORIGINAL: Sitrus

Ja, jeg innser at jeg er heldig. Min mann er også veldig flink til å bære ting, løfte og gjøre alt sånt som jeg ikke orker nå. Støvsuging har jeg helt sluttet med, så det er det han som tar seg av hele tiden.
Akkurat nå klarer jeg ikke at han masserer beina mine for de er så vonde, men han har gjort det hele tiden før de ble så fæle som nå.

Av og til legger jeg meg i fanget hans når jeg er lei meg. Det føles godt når han holder rundt meg og sier at han elsker meg.

De tunge tankene er sikkert vanlig å ha. Spesielt den siste tiden. Men de er like kjipe likevel.

Til Dittemor86!

Kanskje du skulle gitt ham pappaboken? Eller ihvertfall prøvd å snakke med ham. Er det første barnet deres?
Det er mulig at det ikke har gått helt opp for ham hva som egentlig skjer? Da jeg fikk mitt første barn, var jeg ikke så engasjert selv som jeg er nå. Jeg visste at jeg var gravid, men det gikk ikke skikkelig opp for meg før jeg SÅ babyen. Det kan jo være sånn for din mann også? Han føler det jo ikke på kroppen slik som du.

han har pappa-boken..!og jeg har prøvd å snakke med han mange ganger..det ser ikke ut til å være til nytte!ja,det er vårt første barn[:)]
har også spurt han om det har gått opp enda for han..han svarer ja,men jeg tviler!
syns dette er fryktelig trist..han vil jo ikke engang kose med ungen..(selv om den ligger i magen..hehe)
får bare krysse alle fingrer å tær at han bryr seg når barnet blir født![:D]

Back
Topp