B
Byebye
Guest
poff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det jeg ville sagt er:Yiggah skrev:"Jeg beklager, men jeg blir ikke å komme dit nå, det er pga at forrige gang jeg var der følte jeg meg ikke "hjemme" noen steder, og jeg kjenner ingen der. Jeg forstår at du har lyst å treffe barnebarnet ditt, men det er mye enklerer for deg å reise til oss, enn det er for meg å ta turen med et lite barn med meg. Så du er hjertelig velkommen hit på besøk, å treffe mini :)"
Eller noe lingnende! :p hehe :) Lykke til, håper det ordner seg!P.S. Jeg vet ikke om det er lurt å nevne pengene, for da kan jo hun plutselig si at hun skal betale alt, og hvis du ikke vil dit i utgangspungtet så sitter du med et forklaringsproblem da :p
Syns du skal la henne få treffe barnebarnet sitt. Når jeg har besøk av svigerforeldrene mine tenker jeg alltid på at det er for at Elizabeth skal få bli kjent med dem fordi hun kan ha verdi av det. Ellers hadde jeg ikke holdt ut...MariaKA skrev:
hva med:
Det blir litt vanskelig å reise så langt alene med P, men hvis du ønsker kan du jo komme nedover, det hadd vært utrolig hyggelig. har dessverre ikke overnattingsplass, så du kan ikke bo her, men jeg kan være behjelpelig med å finne for deg.
da nekter du henne ikke muligheten å treffe p, men du gir henne hele ansvaret for det;)