Hva sier magefølelsen?

Magefølelsen sier gutt....håper pittelitt på jente. Blir veldig spennende å se. Like velkommen uansett kjønn.

Kinesisk fødselskart sier forøvrig jente.

Last edited:
Magefølelsen min svinger, men min mor er sikker på at vi får gutt og ei venninne av meg sa det samme :p Jeg tror ikke vi vil vite kjønnet før fødselen, så det blir veldig spennende å se :D

Magefølelsen sier jente. Kinesisk kart sier gutt. Skal på UL 7. april, da er jeg 13+0 så har et liiiite håp om at man skal klare å se kjønn allerede da. Men vi får se :smug:

Har ingen anelse. Kinesisk fødselskart sier gutt, Ramzi-metoden sier jente. Skal bli spennende å finne ut hva det blir :dummy::dummy1:

Jeg var sikker på gutt, men nå har jeg blitt skikkelig kvalm og dårlig, slik jeg var med jenta mi. Så det endrer seg ofte. Men håper egentlig på gutt, så det blir en av hver:dummy: skal bestille TUL etterhvert. :love7

Jeg tipper på gutt, da jeg har to gutter fra før. Greier liksom ikke se for meg noe annet.. Min mann har 3 brødre, så det virker som det er mest gutter i den familien. Min familie er kun jenter igjen, men det har visst ikke så mye å si..

Magefølelsen min sier jente:Heartpink Kinesisk fødselskart sier gutt, men den har vist feil 3 ut av 4 ganger:hilarious:

Kinesisk fødselskart sier gutt, Ramzi-metoden jente (trooor jeg).. Håper veldig på gutt, men har ingen magefølelse på det ene eller andre

Har feeling på jente denne gangen altså.. føler at jeg vokser i bredden, noe jeg ikke gjorde med sønnen :D men med han visste vi ikke kjønn før han kom ut.. Så alt utstyr vi har fra før er heldigvis nøytralt ;)

Om 19 dager har jeg ny Ul, da er jeg 15 uker og håper på å få svar på kjønnet ;) Hvis ikke det er tydelig nok blir vi kalt tilbake etter en liten uke.

Om 19 dager har jeg ny Ul, da er jeg 15 uker og håper på å få svar på kjønnet ;) Hvis ikke det er tydelig nok blir vi kalt tilbake etter en liten uke.
De skal klare å se tydelig nok når du er 15 uker! Hvis ikke den lille vil snu seg så får du prøve å løfte rumpa og riste litt :hilarious:

Magefølelsen sier jente, kinesisk fødselskart sier også jente. Utifra de forskjellige mytene så virker det som at det er jente.
Har vært så ekstremt dårlig frem til starten av uke 12 :depressed:

Vi har en jente fra før. Er i mye bedre form denne gangen, så magefølelsen sier gutt siden formen er så ulik ;) men blir like glad for begge deler! Samboer ønsker seg gutt denne gangen. :)

Min magefølelse sier alltid gutt. Jeg aner ikke hvorfor. Har en av hver fra før av;) men det spiller ingen rolle :glasses9

Jeg trodde jente sist. Men det ble gutt :p
Trodde jente nå også, da graviditeten hittil har vært veldig ulik min forrige. Men på tul i uke 12 tippa jordmor på gutt..så vi får se :happy:

Magefølelsen stemte med de 2 andre men denne gangen vet jeg absolutt ikke og ser ikke på det som viktig heller :angelic: føltes viktigere med de to andre men så har vi nå en av hvert kjønn så sikkert derfor det ikke føles viktig denne gangen :p

Jeg tror det er gutt denne gangen da jeg nesten ikke har vært dårlig sammenlignet med sist. Kinesisk fødselskart sier gutt. Det sa jente forrige gang og det stemte. Blir spennende og se på OUL :)

Min magefølelse sier gutt. Håper det blir jente, men har veldig sterk magefølelse på gutt.

Back
Topp