Hva sier magefølelsen? Gutt eller jente?

jeg tror det er ei jentespire der inne.. :)) det tror alle rundt meg også. men sist gang trodde jeg også det var jente.. og da var det gutt.. så det spørs :))

Når jeg var på 1.ul som viste bankende hjerte med lillegutt, fikk jeg det for meg at det måtte være gutt, siden jeg aldri stoler på magefølelsen overbeviste jeg meg om at det måtte bli jente[:D]
Denne gangen tenkte jeg bare aiaia det blir jente jaa, så får se..
Er litt guttemamma innstilt jeg,syns det er veeldig stas med gutt, men blir glad for jente også altså[:)]

Sist var jeg helt sikker på at det var en gutt med engang jeg fant ut at jeg var gravid.

Denne gangen har jegikke fått noen "feeling" på hva det er.. hmmm...

hadde vært kos med ei jente da... [:)]

I følge det kinesiske fødselskartet så blir det jente, det stemte på sønnen min. Magefølelsen min sier jente, men vi får se[:D]

Stakkar magefølelsen min er opptatt med å være kvalm for øyeblikket[:'(]
Vanskelig å si noe om så tidlig likevell, men gubben håååper på jente, det ønsket er så høyt at jeg klandrer ikke den lille i magen for å ha prestasjonsangst[8D]

Har vurdert i det siste å prøve å overtale han til å ikke vite kjønn før fødselen, men vet ikke helt enda. Er sååå nyskjerrig[8D]

Jeg tror det er en gutt.

ORIGINAL: Isabell81

Hm...vet ikke. Det kinesiske fødselskartet sier jente da[:)]

Jeg tror jeg får en gutt [:D]
Det kinesiske fødekartet er jeg litt usikker på, ifølge BV hadde jeg eggløsning den 28 feb. Ved en 28 dagers syklus, men eg har sykluser mellom 26 og 30 dager, og jeg har aldri testet etter eggløsning så jeg er ikke sikker.
Hvis unfangelsen sjedde i feb blir det gutt og sjedde den i mars blir det jente etter det kinesiske fødekartet.
Hehe blir spennende å se [:)]

i følge det kinesiske kartet får jeg jente, men har en sterk følelse på at det blir gutt:) det er vist også stor sjans for at det er to siden sambo bærer på sterkt tvillinggen og han er neste i rekka[:)] men magefølelsen sier gutt[:)]

Jeg håper på jente:) men samboeren min mener det er gutt[:D] så få se i november [:)]

Har en liten følelse på jente denne gangen, men det hadde jeg sist også... [:D] Blir like glad om det kommer en gutt til også! [:)] Tror nok vi må vite det på UL når den tid kommer. Blir jo så nysgjerrig! [;)]

Har ingen følelse for kjønn ennå [:)] 

Som nevnt litt lenger her oppe har jeg alltid trodd det ble gutt, men akkurat nå fikk jeg en følelse over meg på at det blir jente.
Så jeg tok ringtesten og den viste jente (den har vist gutt i mange år)
Og jeg tok også ringen over magen, der har den aldri vært i bevegelse før, men nå viste den jente [:)]
Blir spennende å se, gleder meg til ultralyd.
I hvilken uke kan vi finne ut kjønnet? Er det når vi får den ultralyden som er med i den vanlige kontroll sjekkingen?

Min magefølelse sier at det er en liten gutt som vokser seg stor og sterk der inne! [;)] Men jeg hekler et babyteppe i rosa/lilla farger, så det hadde kanskje vært kjekt med ei jente.

Egentlig så er det ikke så nøye. Så lenge den lille kommer ut og er hel og fin! *Glede seg*!!!

Til _nette86: Jess, det vanligste er å finne ut av kjønnet på UL i omtrent uke 20. Det har også noe med at det er rundt denne tida kjønnsorganene blir tydelige. Å, det er så altfor lenge til! Og jeg gleder meg til å bli kjent med minsten!

ORIGINAL: SistemannIMagen

foreløbig har jeg ingen følelse. Får se om det kommer etterhvert[:)]

Orker ikke tenke for mye på det i tilfellet jeg får en ny SA[&o]

ORIGINAL: Malla_85

ORIGINAL: SistemannIMagen

foreløbig har jeg ingen følelse. Får se om det kommer etterhvert[:)]

Orker ikke tenke for mye på det i tilfellet jeg får en ny SA[&o]

huff.... krysser fingrer og tær for at alt skal gå bra denne gangen!!

Kjæresten tror gutt, mamma tror jente. Jeg er usikker 

Jeg har følt at det er en jente helt siden jeg fikk positiv test. Aner rett og slett ikke hvorfor, så jeg er veldig spent på om det stemmer. Min første, så jeg vet ikke hvor god jeg er på magefølelse i forhold til dette [:D]

Har hatt følelse på gutt siden vi begynte å prøve for 3 og et halvt år siden + at en healer sa til meg i vinter at det satt en liten gutt og ventet på meg et sted........

Fikk gutt sist. Denne gangen er symptomene helt ulikt så tror kanskje det kan være jenta denne gangen [8|]

Back
Topp