Hva sier dere?

MammatilT

Forelsket i forumet
Januarlykke 2016
Jeg lurer på hva dere sier når dere blir spurt om hvor langt dere er på vei. Når man er 5+3 som jeg er idag, så er jeg jo inne i 6. Svangerskapsuke. Sier dere da at dere er 5 eller 6 uker på vei?;p

Jeg er nå 8+4, så til vanlige folk ville jeg ha sagt at jeg er ni uker på vei.. Til JM, lege, legevakt og slike så ville jeg ha sagt 8+4 :)

Jeg sier det akkurat som det er jeg, at jeg er 6+6 :) Orker ikke tenke på det styret med at du er i den uken men at du egentlig er i den uken osv :P

Ja jeg ville å sagt det ;) også høres det litt kulere ut å si uke 7 enn snart 7 uker... :-P

Jeg gjør nok det samme som sist. Sier at jeg er 6+0 i dag.

Det der lurer jeg faktisk på selv :p Men, når er man da i den berømte 12 ukern? 11+ etc, eller 12+ ?

jeg er visst ganske grønn på veldig mye når det kommer til graviditet.... så når jeg er 5+1, så kan man si jeg er kommet til uke 6?

Jeg sier åtte uker på vei sånn til ca 8+3, deretter (snart) ni.

Jeg er jo åtte uker på vei. Eller i niende uke.

jeg er ifølge mens termin 6+6 så da er jeg i uke 7. ikke mange som skjønner hva 6+ 2-3-4 er osv. mye enklere å si uke 7 da. men til lege sier jeg jo 6+6.
så når jeg bytter over og er 7 fulgåtte da går jeg jo inn i uke 8 :D

jeg er ifølge mens termin 6+6 så da er jeg i uke 7. ikke mange som skjønner hva 6+ 2-3-4 er osv. mye enklere å si uke 7 da. men til lege sier jeg jo 6+6.
så når jeg bytter over og er 7 fulgåtte da går jeg jo inn i uke 8 :D

Du er sju uker på vei, men i åttende uke. Forskjell på åtte og åttende..

Back
Topp