Hva sier dere

Celices

Betatt av forumet
Babyene nærmer seg og passerer 3 mnd nå, hva sier dere når folk spør hvor gammel babyen er. Sier dere x uker fremdeles eller siere man nå x måneder? Nysgjerrig.... Småtten her har nå fylt 3 mnd og føler liksom det blir mere naturlig å si mnd nå og ikke 13 uker, 14 uker osv...

jeg sier nå "snart 3 mnd" - og etter at hun har fyllt 3 mnd sier jeg "litt over 3 mnd" til jeg kan si "snart 4 mnd" hvis du skjønner [:)]

Sier 3 og (snart) 1/2 mnd [:D]

Blir litt feil med disse ukene etterhvert, for gullet var jo nesten 14 uker da hun ble 3 mnd...

Sier 3 1/2mnd [:D]

ORIGINAL: Soul

jeg sier nå "snart 3 mnd" - og etter at hun har fyllt 3 mnd sier jeg "litt over 3 mnd" til jeg kan si "snart 4 mnd" hvis du skjønner [:)]

samme her[:)]

ORIGINAL: BabyINovember10

men jeg lurer på om dere regner mnd etter uke eller om dere tar fra dato til data :P

Når det gjelder mnd, så tar jeg fra dato til dato. Føler at det blir mest riktig.

ORIGINAL: BabyINovember10

men jeg lurer på om dere regner mnd etter uke eller om dere tar fra dato til data :P

hvis du sier måneder må det jo være datoen, ellers stemmer det jo ikke da ikke hver måned har 4 uker.... eller?

Jeg svarer i måneder, hun er nå litt over 3 måneder, går surr i disse ukene.

Back
Topp