Hva sier dere til barna?

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Jeg elsker deg.
Jeg er glad i deg.

Eller noe annet?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sier begge delene :) Men hver kveld når jeg legger dem så sier jeg "mamma elsker deg". Har gjort det så lenge jeg kan huske :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Både "elsker deg" og "glad i deg" :) Sier det spesielt om kvelden når hun har lagt seg. :)

Begge deler

Begge deler :) jeg er ikke vandt med å høre sånn fra mine foreldre... Vet at de er glade i meg.. Men sjeldent de har satt ord på det.. Så tenkte at det ville jeg gjøre annerledes :) sier det til henne daglig

Sier litt om hverandre :) Og før de legger seg trekker jeg frem høydepunkter fra dagen, for eldste idag var det f.eks "du var så flink med NN idag, jeg er så stolt av deg, du er så snill, NN ble så glad når du sa hun var fin på håret, takk for at du er så god"

Begge deler, men mest "mamma elsker deg" evt. "Mamma og pappa elsker deg" hvis det er leggetid og pappan jobber sent så han ikke får sagt det selv ;)

I love you so mutch (eller kossn da skrives) seie gutten min på 3 til meg :) eller glad i deg seie vi og:) eller elske deg. Variere :)

Elsker. Sier det hver dag.

Sier begge deler :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

For meg er det mest naturlig å si at jeg elsker deg.

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Elsker. Jeg elsker de jo høyere enn noe annet i hele verden. For å si det sånn, jeg er GLAD i mannen min, barna mine derimot ELSKER jeg betingelsesløst.

sier begge deler :)

Back
Topp