Hva sier dere om dette *BILDER*

cathkal

Gift med forumet

Skal male denne mørbeisa garderoben hvit..må jeg pusse og grunne først da?

Er det helt glatt overflate så bør du pusse lett over først, så grunne, og tilsutt male[:)]
Er det struktur på overflaten der, så kan du nok droppe pussinga og gå rett på grunning før maling[:)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Er det helt glatt overflate så bør du pusse lett over først, så grunne, og tilsutt male[:)]
Er det struktur på overflaten der, så kan du nok droppe pussinga og gå rett på grunning før maling[:)]

takk for svar..er ikke helt glatt,men litt struktur[:D]

Den var jo fin! Vet ikke om jeg hadde turt å male den![8D]
Kanskje litt vanskelig å få det helt pent, men med mye forarbeid blir det nok bra[:D]

Good luck[:D]

ORIGINAL: zarafina

Den var jo fin! Vet ikke om jeg hadde turt å male den![8D]
Kanskje litt vanskelig å få det helt pent, men med mye forarbeid blir det nok bra[:D]

Good luck[:D]

takk takk..jeg vil male den fordi jeg har nesten bare brune møbler i hele huset og vil ha et hvitt rom..maler jeg denne kan jeg få såverommet i hvit stil[:D][;)]

dytter

Jeg ville pusset litt først...av erfaring [:D]

Jeg har gjort det samme på min skyvedørsgarderobe.. Jeg grunnet først og malte 3 strøk.. Ble kjempefint:)  Min var litt anderledes, men tror ikke det er nødvendig å pusse på din heller.. 

Jeg ville ikke pusset det mye, rett og slett bare rubbet det litt opp med fint sandpapir (180 grit). Så må du vaske grundig med rødsprit, før du grunner og så maler.

Husk å maskere grundig da, slik at du ikke får masse hvit maling på aluminiumen.. [;)]

Back
Topp