Hva sier dere? Mormor/bestemor/farmor osv?

Mine foreldre går under bestemor og bestefar, svigermor er farmor og svigerfar er bestefar. Etter egne ønsker :)

Bestemor og bestefar på min side og farfar på hannes (han har ingen kontakt med moren).

Her er det mormor og bestefar (min stefar), farmor og farfar, bestefar og bestemor (min stemor).
Gått veldig greit med 2 bestefar - og var min far som i hvert fall ikke ville være morfar.. Så valgte selv;)
Mine steforeldre ble veldig veldig glade da vi ville inkludere de som "vanlige" besteforeldre - for meg var det naturlig!
Ellers hadde eldstemann her alle oldemødrene (bare 2 igjen nå), så da er det oldemor fra Drammen, oldemor fra Lørenskog osv osv :p :)

Bestemor og bestefar (mormor og morfar) og farmor og farfar

min mor sa tidlig at ho ikke ville være noe mormor, så på min side er det bestemor og bestefar. På svigers side har de brukt begge deler og der var det naturlig at det denne gangen ble farmor og farfar. Fra min egen tid,så brukte vi bestemor og bestefar om begge settene. Var ikke noe annet som var aktuelt da og da ble det bare slikt

Jeg selv sier besta og besten og farmor og farfar. Barna sier farmor og farfar og bestemor og bestefar

Farmor og farfar til hans foreldre, bestemor og bestefar til mine foreldre ettersom jeg har både brødre og søstre og min mor ville ha samme tittel for alle ;)

Back
Topp