hva sier barnet ditt??

sarah sin mamma

Forelsket i forumet
der er alltid gøy når barn prøver å si ord som kommer ut helt "LEIF"

har du noen morsomme eksempler??

få høre!!

ORIGINAL: RedElf

Når sønnen min var et par år fikk han et sånn bowlingsett i plast. Spill bowling slik som det skulle være var ikek så gøy så han gikk heller rundt med kjeglene og slo til kula. Når vi spurte hva han dreiv med fikk vi klar beskjed om at han spilte smøygel... Smøygel blir da omvendtbowling [:D]

Og av en eller annen grunn fant han ut i sin verste Sabeltann-fase av livet at det ikke het å fekte mer, men dækse [:D]

Smøygel = tøffaste ordet EVER! [:D] [:D] [:D]

Min sier ikke noe spes morsomt... hun går rundt og snakker svada mens hun ser kjempealvorlig ut, sier pappa, borte, mammaaaa?, bang, puuuh/puse/pssss (kattene), nei... begynt med å si som oss endelig så kommer ord som vovv og moooo nå

Noah sier: SOPPE
det betyr å: HOPPE

Min lillesøster har en kamerat som heter Frikk og snuppa roper på han da hun ser han ( i butikken og sånn) og det hun sier er ikke Frikk men Pikk.

fisk- pikk
kaviar-kalal
kommer ikke på flere i farten men han sier utrolig mye rart.

[:)]

jonas sier:
doth=yogurt
muse mus=mikke mus
dine=jonas

Datteren min høres ut som en araber om dagen!
Når hun vil ha noe så sier hun "Rrrraddi rraddi" med HISSIG skarring. (Baba sier hun også når hun vil ha mat, eller så simulerer hun astmaanfall)
DåRReDårr - igjen med HISSIG skarring, sier hun når hun er fornøyd - særlig når hun ser at "Rrraddi rraddi`en" fører fram mot ønsket resultat. (Altså, når druen (drrrru-med skarring) kommer mot henne)

(Hun er 14 mnd)

Når snuppa sa fisk før ble det pikk istedenfor ,men nå har hun lært seg å si det riktig da[:D]

B har noen leker av heller dårlig kvalitet, biter knekker av osv, da bruker pappa`n å fine fram limtuben å fikse. En dag jeg står på kjøkkenet å lager mat og B er på lekerommet sitt å leker, så hører jeg fra rommet: ÅÅÅh nei!! fulgt etter av en gutt som kommer springende ut med en leke i 2 biter og roper: Pappa fitte!!![:D]

Og ei stund så sa han pikke i stede for drikke, enda han før sa drikke, men det var ei periode han kom på tulle ord.[&:][8D]

Jonasen min sier hestehor til hestehov[:D]

Hun kaller seg selv for Anne og har gjort det siden hun begynte å snakke... uansett hvor mye jeg prøver å si An DREa.. kommer det ut Anne..

Så har hun noen morsomme:

Sitte fast= fitte fatt
Paprika = pikka
Frosk = fåkk!

Men andre ord som papegøye sier hun helt "rent".. merkelige greier! hehe [:D]

fisk(fesk)-fitt eller fett
banan-ma
sommerfugl-futtel
yoghurt-dodert
donald-dinna
hjelp(eller hjølp som vi sier)-bøpp
skit(drit)-shiiit
onkel-otte
erlend-ærn

sex-kjeks[:D] er sikkert flere også, men kommer ikke på noen i farten.. Jo ompa-ropmpa[:D]

Back
Topp