Hva sier barnes navn...

I daglig tale bruker vi Christopher, men ungene i gata og på skolen bruker Christopher Robin. Ole Alexander bruker vi begge navnene og siste blir vel Erle til hverdags :)

Jeg syns sånne artikkler er litt spennende og det blir enda mer spennende å se hva folk egentlig tenker. Stemmer dette?
oppdaterer i morgen, litt om sosial status :)
Oppdater da, ventar i spenning:)

"I såfall tenker jeg at det kanskje skal være litt fint, at det er viktig for dere, og dermed at du/dere har vokst opp i en litt privilegert familie?"

Vi har nok ikke det. Jeg er eldste barn av en enslig mor som fikk meg som 16 åring. Vi har nok en en del utfordringer :)

Hmm, vanskelig å svare på. Syns dei navna er så ulike at det kan passe litt her og der. Men, tippar at om begge navna brukes så har familien grei økonomi, likar å skille seg ut og du har ein bachelor eller mindre utdanning:) ?
Får me vite svaret tru?

Ja, vi har grei økonomi i dag. Men veien dit har vært lang. Jeg har en stødig og god utdannelse med to bachelorgrader og ett steinkast i fra en master. Liker å skille meg ut, nja... jeg er lærer. Så jeg trives jo med å være i fokus :)
Ellers så er vi nok et traust kjedelig ektepar i slutten av 30 årene med enebolig, stasjonsvogn, hund og 3.5 barn

Back
Topp