Kakemonster88 Trives på forumet :) jentene i juni13 VIP Januar 2017 4 Okt 2015 #22 Jeg og mamma lagde koldtbord
C Chica Elsker forumet Augustmødrene 2014 4 Okt 2015 #24 Pappa lagde gryte med tilbehør. Bestilte dåpskake privat. Ellers bakte jeg/familie selv!
Syn=) 22/10-13<3 Oktobermirakler 2013 VIP Novemberlykke 2015 5 Okt 2015 #25 Vi hadde snitter i guttungen sin dåp. Blir det samme i snuppa sin. Fikk hjelp av fam.medlem som er kokk. Kaker lagde jeg selv.
Vi hadde snitter i guttungen sin dåp. Blir det samme i snuppa sin. Fikk hjelp av fam.medlem som er kokk. Kaker lagde jeg selv.
MittNyeLiv Elsker forumet 6 Okt 2015 #27 Koldtbord hadde vi. Ellers hadde brutters og dem elggryte med ris, rundstykker og salat. Vi er fra et sted der sånt er tradisjonelt. Hovedkaken er egenkomponert fra kakebakeren.no med bilde og tekst, resten hjemmelaget.
Koldtbord hadde vi. Ellers hadde brutters og dem elggryte med ris, rundstykker og salat. Vi er fra et sted der sånt er tradisjonelt. Hovedkaken er egenkomponert fra kakebakeren.no med bilde og tekst, resten hjemmelaget.
Boblefrua Forumet er livet 6 Okt 2015 #28 Med nr 1 lagde jeg spekemat med div tilbehør. Ble veldig sliten. Med nr 2 bestilt vi gresk tapas. Helt nydelig! Bestilte to kaker, og lagde med hjelpe 7 andre kaker
Med nr 1 lagde jeg spekemat med div tilbehør. Ble veldig sliten. Med nr 2 bestilt vi gresk tapas. Helt nydelig! Bestilte to kaker, og lagde med hjelpe 7 andre kaker