Hva ser du på nå?

Det er en så bra serie det! Hvilken sesong er du på? :D
Siste episoden i sesong 3 :cat:
Ser det for første gang faktisk :p Prøvde meg på halve sesong 1 for noen år siden, men av en eller annen grunn så jeg ikke videre..
Nå er det liksom ikke nok timer i døgnet til at jeg skal få sett det så ofte jeg vil :laughing002
 
Ser også på mobilen, med vinduet med rullegardinen (som forøvrig slipper inn alt for mye lys...) nede i bakgrunnen.
 
Siste episoden i sesong 3 :cat:
Ser det for første gang faktisk :p Prøvde meg på halve sesong 1 for noen år siden, men av en eller annen grunn så jeg ikke videre..
Nå er det liksom ikke nok timer i døgnet til at jeg skal få sett det så ofte jeg vil :laughing002
Å. Det er en bra episode! Husker jeg ble skikkelig sinna når den var ferdig og jeg måtre vente flere måneder til en ny episode :p jeg er nettopp ferdig med sesong 6, og venter nå på å se om det kommer en sesong til :)
 
Jeg ser på PC, og mannen ssom sjekker opp hvilken gressklipper vi skal ha.. :p
 
Futurama! Og funderer på om eg skal gidde å bruke litt av kvelden på rydding..
 
Å. Det er en bra episode! Husker jeg ble skikkelig sinna når den var ferdig og jeg måtre vente flere måneder til en ny episode :p jeg er nettopp ferdig med sesong 6, og venter nå på å se om det kommer en sesong til :)
Hahah, jeg tok visst feil xD
Sesong 1 og 2 hadde 12 episoder, så jeg trodde automatisk at sesong 3 også hadde 12 episoder. Den har 24, av en eller annen merkelig grunn :p
Sååå, jeg har fortsatt 12 episoder igjen av sesong 3 x)
Jaja, mer å glede seg til :D

Når kommer det ny sesong? :)
 
Tid for hjem her også, men får ikke med meg en dritt her jeg sitter og skravler :p
 
Back
Topp