Hva ser du frem til i 2015?

Ja hadde det ikke vært for penga hadde egentlig tilkallingsvikar vært helt perfekt :)

Ja skikkelig kjedelig. Var så nær fast jobb, men dårlige tider i oljeindustrien om dagen. Men de har spådd lysere tider til sommeren, så da får vi bare håpe på det :) har hvertfall fått no midlertidig som vikar, men lønnen er jo mange ganger mindre og ustabil

Mhm, enig der:)

Hehe, ja...kjenner til det...Min mann jobber innen olje også;) Han er geolog og sitter nok trygt da:) Men uansett, man vet jo aldri. Har jo vært mange slike perioder før også, snur nok ja:)

Mhm, enig der:)

Hehe, ja...kjenner til det...Min mann jobber innen olje også;) Han er geolog og sitter nok trygt da:) Men uansett, man vet jo aldri. Har jo vært mange slike perioder før også, snur nok ja:)
Ja det kommer nok bedre tider snart :-)
Han har hvertfall noe kurs som skulle være ettertraktet når de ansetter igjen, så vi har trua :-)

Haha, det ville blitt noe ubehagelig for han ja:p Litt kjipt måtte gå bøyd elelr akkurat:p Skal si han var høy også da!! Min er 1.80;)
Hvor høy er du da? Er det sånn enorm forskjell når dere står ved siden av hverandre da?:D

Jeg er 175 cm :)

Gleder meg til:
- At guttene får mer glede av hverandre
- Ny jobb etter permisjonen er over.
- Komme enda lengre med oppussing en av huset vårt
- Tur til svigers i Spania i sommer

Back
Topp